Интеграциите в бота помагат за автоматизацията на различни бизнес/комуникационни процеси и улесняват обслужването на клиентите 24/7.
Примери за интеграция на чатбот с различни резервационни системи, CRM и други платформи са записването на час за услуга, резервация на стая, проверка на статус и синхронизирането на информация между чатбота и други системи, които предлагат API.

Интеграция на чатбот с BookOnlineNow – резервационната система за хотели и места за настаняване, използвана от над 2500 бизнеса в света
Ето повече информация за възможностите на интеграцията:
Чатботът събира необходимите за търсене на възможни опции за настаняване. Данните, които ботът събира са:
- дата на пристигане
- дата на заминаване
- пътуващи (възрастни, деца, бебета)
Резервационната система връща отговор в чатбота според зададените критерии под формата на карусел с предложения за налични стаи: снимка на стаята, тип стая, цена и бутон за заявка.
Интеграцията позволява, показване на конкретна стая, конкретен тип цена (промо, стандартна или др.) или всички стаи и цени.
При натискане на бутонът за заявка чатботът отваря резервационния модул на BookOnline Now с възможност за резервация на избраното предложение.
Интеграцията на чатбот от Умни с BookOnlineNow е напълно автоматизирана и не се изисква човешка намеса, което позволява на клиента да се самообслужи.

Система за управление на клиники за естетична дерматология, салони за красота, клубове за спорт, йога и уелнес. Fitsys притежава всички нужни функционалности за управление на целия бизнес – клиенти, комуникация, персонал, склад и инвентар, ресурси, разходи, резервации.
Ето повече информация за възможностите на интеграцията:
След избиране на процедурата, за която клиентът иска да запише час, ботът предлага възможност за избор на дата и показва всички свободни часове за съответната процедура.
След избор на час, клиентът трябва да предостави само данни за контакт.
Преди завършване на резервацията, ботът прави отново проверка за това дали междувременно избраните дата и час не са били заети.

След изпращане на събраната информация към системата на Fitsys, клиентът получава уникален номер на своята заявка.
Интеграцията е изцяло автоматизирана между чатбота от Умни и Fitsys
За повече информация относно интеграциите по-горе или други възможни интеграции, моля не се колебайте да ни потърсите.