umni 3 case studies

Umni с 3 чатбот кейс-стъдита на клиенти

Umni публикува едновременно 3 кейс-стъдита на свои клиенти от 3 различни индустрии и тип бизнеси. Общото за тях е, че чатботовете спестяват време на персонала, помагат в обслужването на клиентите, удължават работното време и автоматизират рутинни задачи. Интересен факт е, че средно 35% от потребителите си общуват с чатботовете на бизнесите нощем.

Ето накратко за 3те чатбота от Umni:

 

Ели, чатботът на Варненска Регионална Библиотека, е интегрирана с електрония каталог на библиотеката. Ботът отговаря на често задаваните въпроси и позволява на читателите да презаписват книги по всяко време на денонощието. Ели „удължава” работното време на библиотеката и успешно замества служителите след 17:00. 3 месеца след активирането на чатбота презаписването на заетите книги е функцията, използвана най-активно от потребителите. През м. март 2020 г. Ели е поела 30 % от заявките за презапис на заета литература. След активирането на Ели се наблюдава експоненциално увеличение на комуникацията между читателите и библиотеката в месинджър. Кейс-стъди тук.

Кейс стъди Варненска библиотека


ТЕЗБот, чатботът на туристическа агенция TEZ Tour България, помага на персонала на агенцията да събере необходимата информация от клиентите за да може да им бъде направена оферта, отговаряща на техните изисквания. Чатботът предлага информация за пътуване до различни дестинации. Преди внедряването на ТЕЗБот, съобщенията във Фейсбук и на сайта в чат са отнемали за отговор средно 4 до 6 работни часа от времето на 1 човек на 8 часов работен ден. За 10 месеца работа ТЕЗБот е помогнал на над 4200 потребителя, обработил е успешно над 1100 заявки, спестил е средно 12 минути на клиент на персонала – общо над 850 работни часа. Кейс-стъди тук.

Кейс стъди TEZTour


„Д-р Рос“ е първият в България виртуален естетичен асистент. Той помага на клиентите на дерматологичен център Reverse да определят какъв естетичен проблем имат и да запишат час за подходяща процедура. Преди Д-р Рос да поеме тази роля, 80% от съобщенията на клиенти в социалните медии на клиниката са оставали неотговорени, а един разговор е отнемал 15-20 минути. Само за 11 месеца работа, виртуалният помощник на клиниката е спестил 1460 часа на персонала. Кейс-стъди тук.

Кейс стъди клиника REVERSE

Статията е видяна 122 пъти