umni ta conf

Виртуалните асистенти в туризма на практика в Travel Academy

Umni участва като изложител в най-голямата двудневна туристическа конференция в страната, 6-то издание на Travel Academy на 5-6 април в София Тех Парк, което събра над 500 представители от хотелиерството и туристически агенции от цялата страна.

Голям интерес предизвика лекцията на нашия СЕО Елица Стоилова за „Виртуалните асистенти в туризма – на практика“, по време на която тя разказа за промените в дигиталното поведение на клиентите, които доведоха до необходимостта от автоматизиране на комуникацията с клиентите, за това какво е чатбот и как това софтуерно решение помага в туризма и за приложението на чатботовете на практика – като световна практика, както и примери от българската туристическа индустрия, като хотелите „Каменград Хотел и Спа“ и „Земята и Хората Хотел и Спа“, които също така са клиенти на Umni.

За екипа на Umni бяха безценни такива коментари от професионалната публика след лекцията като “сега наистина разбрах какво е чатбот“ и „лекцията промени моето отношение към чатботовете – те не са пожелателни за бизнеса, а задължителни, ако бизнесът иска да е успешен“.

Нашият екип използва сцената на конференцията и като възможност да обяви официално създаването и пускането онлайн на най-големия и умен проект на нашата компания – 1-ят в България градския чатбот „Пловдив Сити Консиерж“

Специално за Travel Academy, Umni разработи 2 демо-бота – за хотел и за туристическа агенция, за да онагледи виртуалните асистенти за публиката на конференцията. Демо-ботовете могат да бъдат тествани тук

Статията е видяна 201 пъти