Семинар за чатботове в бизнеса във ВСУ “Черноризец Храбър”

В събота нашия екип начело със СЕО Елица Стоилова проведе семинар за “виртуалните асистенти в бизнеса” във Варненския Свободен Университет. Семинарът бе съвместен проект на “Умни” и ВСУ “Черноризец Храбър” за магистри, бакалаври, преподаватели в университета и представители на бизнеса във Варна. Екипът на „Умни“ благодари на ВСУ “Черноризец Храбър” за оказаното доверие и за възможността да споделим своето виждане за необходимостта от дигитална трансформация на бизнеса и мястото на виртуалните асистенти в него, и други аспекти от света на чатботовете.

Umni на Конференцията за Онлайн Ритейл 4.0 в Пловдив

В петък, 30 Ноември, нашият СЕО Елица Стоилова бе поканена и взе участие в панела за чатботове в Конференцията за Онлайн Ритейл 4.0 година в Конгресния център на Международен панаир Пловдив. Панелът разказа на участниците в конференцията какво представляват чат-ботовете и как работят в онлайн ритейла, а също така какви са чатбот тенденциите през 2019

СЕО на Umni – почетен лектор в Деня на Жената Предприемач

Тази година за първи път в България се отбеляза празника на Жената-предприемач. Нашия СЕО Елица Стоилова получи висока оценка и покана да бъде една от 6те лектора в Деня на Жената Предприемач, организиран от Асоциацията на Жените Предприемачи в България „Селена“.

Денят на жената предприемач (WED) представлява движение, което продължава да е активно през цялата година в подкрепа на жените предприемачи по цял свят. WED вдъхновява жени – лидери, иноватори и предприемачи да развият своите старт-ъпи, да стимулират икономическото и социално развитие на общностите, в които живеят. Денят на жената предприемач се празнува в 144 държави и 110 университета и институти по цял свят, за да подпомогне промяната и развитието на 250 милиона момичета по цял свят, които живеят в бедност.

Umni говори пред The Management Board

Нашият СЕО Елица Стоилова беше гост-лектор на Годишната среща на бизнес клуб The Management Board. Тя разказа за промените в дигиталното поведение на хората, за дигиталните привички и очаквания към бизнеса и за наложителната автоматизация като резултат на това и за виртуалните асистенти като едно от средствата за дигитализация.

Strategic Leadership Annual Review Forum е годишната конференция, която поставя акцент върху важните глобални новини и тенденции, иновации и процеси, които определят средата и оформят начина, по който лидерите в бизнеса да отговарят на новите предизвикателства.

Umni за чатбота в здравеопазването

Нашата компания участва в 2-дневната Международна конференция и В2В изложение “Дигиталните иноватори в здравната екосистема” в г. Варна.

Организаторите поканиха нашия СЕО Елица Стоилова да разкаже как чатботове се използват в здравеопазването.

Нови функционалности (Модули) в UmniBot

Това лято в Umni работихме върху разнообразие от функционалности за нашите чатботове.

Разработихме и имаме възможност да имплементираме освен необходимите за бизнеса модули – за резервация (при налично API на резервационната система ), търсене в база данни, контакт с персонал (лайф-чат с нотификация на персонала) и други, също така и полезни и развлекателни модули като възможност за аудио-отговор, secret section – секция с ограничен достъп до информация, прогнозата за времето, валутен калкулатор, прогноза по зодии (засега на английски), „късметче за деня“ и др.

Чатбот стана служител на месеца, близнакът му почна работа у нас

“Едуард”, чатботът на хотелската верига “Радисън Блу Едуардиан Хотелс”, е един от най-известните хотелски чатботове – не само защото за него се пишат кейс-стадита, но защото е популярен сред клиентите на веригата. Вижте сами: номинации за служител на месеца, бакшиши лично за него на рецепция, че дори и предложение за брак след въпросите “Имаш ли си приятелка?” 🙂  “Едуард” знае отговорите на над 16,000 въпроса за 14 хотела! Наистина е трудно на човек да се равнява с него по количество информация.

“УмниБот” е българската разработка в отговор на британеца “Едуард”, и макар че е 2 години по-млад от служителя на острова, много се старае да го настигне по умения. Истинското му обучение обаче започва, когато “УмниБот” бъде назначен на работа …

Умни чатботове подобряват комуникацията на бизнеса с клиентите

Още една медийна изява на “Умни”, този път на пресконференция в БТА на 10 юни като участник в проект за Северозападна България на Interreg Danube Transnational Programme. Стартъп “Умни” беше представен от СЕО на компанията, Елица Стоилова. Пред журналисти от печатни издания, радиото и телевизията Елица разказа накратко за историята на възникването на “Умни”, какво е чатбот и защо бизнесите трябва да обърнат внимание на това софтуерно решение за комуникация в клиентите сега.

EvropaTV: Умна технология свързва българските хотели с клиентите

Интервю, EvropaTV

Бизнесът продължава да търси най-бързия път за комуникация с клиентите си, така че да им е от полза по всяко време… И така се ражда идеята за чатбот – автоматизирана комуникация между хотелите и техните клиенти.

Елица Стоилова: „Любимият ми пример е бота „Едуард“ на една голяма хотелска верига във Великобритания. Ботът е пуснат май месец преди 2 години и тогава той говори на един език, отговаря на 180 въпроса за 2 хотела. Две години по-късно „Едуарт“ отговаря на 16 000 въпроса за 14 хотела и до толкова вече му е настроена работата с клиентите, че самите клиенти, макар че са уведомени, че разговарят със софтуерно решение, забравят за това и го търсят на рецепция да му благодарят за услугата, оставят му на рецепцията пликове с бакшиши за доброто обслужване. „Едуард“ има две номинации за служител на месеца от клиентите и дори едно предложение за граждански брак.“

Радио “Хоризонт”: Хотелиерският ни бизнес има интерес към навлизането на виртуални асистенти (чатбот)

Седмица след Хотелския форум за Инвестиции и Технологии в София в началото на юни (2018 б.р.) и разговорът в “Блумберг ТВ”, и ето че отново говорим на тази тема: технологиите в хотелския бизнес.
Макар че постоянно ни задават въпроса как технологията променя този или онзи бизнес, правилният въпрос е “Кои технологии как променят начина, по който живеят и работят хората”. Защото клиентите са на първо място хора: каквото променя тяхното ежедневие – чакай го, инвестирай и го имплементирай в своя бизнес.
Малко повече по темата в интервюто в утрешния блок на “Хоризонт” , “Преди всички”.

Хотелиерският ни бизнес има интерес към навлизането на виртуални асистенти (чатбот)

Източник: Радио „Хоризонт

HTIF: Технологиите, които променят туризма

Umni участва в 3-я международен “Хотелски Инвестиционен Форум”, който се проведе на 6-ти и 7-ми юни 2018 г. в хотел “Холидей Ин” в София и събра над 200 собственици и управители на хотели и хотелски групи, туроператори, архитекти и доставчици на технологии и решения за туристически бизнес от страната и чужбина.

CEO на Umni.co, Елица Стоилова, бе една от лекторите в първата панелна дискусия – за технологиите, които променят хотелиерството и туризма (и как чатботовете помагат) по време на Форума.

BloombergTV: Как изкуственият интелект променя хотелиерството?

Интервю, BloombergTV

“Основната технология, която оказва най-значимо влияние върху живота на клиентите на хотелиерите и на самите хотелиери , е изкуственият интелект. Навлизането му в традиционни за хотелиерския бизнес системи променя изцяло работата на хотелиерите. Към момента изкуственият интелект позволява взимането на по-оптимизирани и бързи решения за създаване на едно изключително клиентско преживяване. Това каза Елица Стоилова, основател на стартъпа Umni и бивш генерален директор на хотел на Марианските острови в Тихия океан, в предаването “Бизнес старт” с водещ Христо Николов.”

Сп. „Икономист“: Umni чатботове навлизат в българските хотели

Сп. „Икономист“

До 3 години 80% от бизнесите ще използват чатботове, за да комуникират с клиентите…

След повече от 20 години работа в чужбина в сферата на хотелиерството, Елица Стоилова се връща в България с идеята да продължи да се занимава със същото и тук. Не минава много време обаче и у нея узрява идеята да приложи опита си, като го канализира в посока на технологичните иновации в бранша. “Аз гледам позитивно и оптимистично на процесите на автоматизация и смятам, че трябва да се търси баланс между това, което прави човекът – творческия подход, иновативното мислене, емоционалния подход към клиента и автоматизирането на онези еднотипни задачи и въпроси-отговори, които могат да се вършат по-добре и по-бързо от софтуер.“

БНР: Чатботове – елегантното решение при комуникацията с клиентите

…”Чатботовете могат да бъдат използвани навсякъде и за всяка компания, при която има повторяемост при обслужването на клиенти от гледна точка на въпроси и отговори. Според статистиката между 50 и 80% от въпросите, които клиентите задават, се повтарят всеки ден. да може да бъде облекчен персоналът от рутинните разговори и служителите да могат да обърнат внимание на тези клиенти, които реално имат нужда от човешка помощ, когато въпросите са по-сложни, подчерта Стоилова.”

Чатботове - елегантното решение при комуникацията с клиентите

Източник: БНР: Радио София

Чатботът: 10 ползи за бизнеса

Чатботът предоставя множество ползи и удобства не само на клиентите, но и на бизнеса и неговия персонал:

    • Отговаря на клиентите веднага, конкретно и професионално – предоставя на бизнеса пълен контрол върху качеството и съдържанието на предоставената информация
    • Говори един или повече езика на клиента
    • Способен е да разговаря с много клиенти едновременно, 24/7
    • Спестява часове работа на персонала
    • Намалява разходите по комуникацията с клиентите – чрез икономия на ресурси и човековреме
    • Помага на бизнеса да оптимизира работата на персонала – повече свършени задачи за същото време
    • Лесен е за използване
    • Повишава удовлетвореността на клиентите – получават информация или услуга когато я поискат и в удобен формат, без да зависят от местоположение си, работно време на бизнеса или времето на денонощието, без езикова бариера.
  • Повишава удовлетворението от работата за самия персонал
  • Предоставя нови възможности за маркетинг и продажби – чатботът като добър член на Вашия екип е винаги готов да предложи на клиента подходяща услуга или продукт.

В.”Капитал”: Седем компании завършиха третото издание на предприемаческата програма на Founder Institute

Стартиращата компания Umni разработва чатботове, които да улеснят комуникацията между хотели, туристически агенции и потенциални клиенти. Според основателите по този начин хотелите ще могат да спестят разходи по наемането на персонал, който отговаря за връзката с посетителите. Чат ботът ще се използва срещу заплащане на месечен абонамент, който ще варира в зависимост от количеството клиенти на хотела и броят езици, който ще поддържа.

The Founder Institute е един от най-големите и предизвикателни стартъп акселератори на Силициевата Долина, с браншове по цял свят. Umni  завърши Сезон 3 на акселератора в София през февруари 2018, като една от 7те компании-финалистки от общо 29 бизнеса, участващи в сезона.

Umni.co: на старта!

Нашият екип работи върху темплейт на чатбот на английски за българска къща за гости  – първата в България, която ще има свой чатбот, и се готви за участие в тазгодишното издание на Международната туристическа изложба “Holiday & Spa Expo 2018” в София от 14 до 18 февруари’18.

Като всяка година, и тази над 500 компании от България,  Балканите и други региони ще участват в мероприятието. Поне половината са хотели и нашият екип няма търпение да сподели с тях повече за софтуерното решение чатбот. Всичко това – само 3 седмици преди дипломирането ни от акселератора The Founder Institute на 28.02.18! Очаквайте среща с нашия екип!