42% от запитванията през AI чатбот са нощем
Хотелски комплекс “Изгрева” се намира в с. Баня – балнеоложки център, разположен в централната част на Разложката котловина. Комплексът предоставя всички удобства за почивка и релакс – стаи за гости, ресторант, лятна градина, целогодишни външни горещи минерални басейни, шезлонги, чадъри, шатри, прекрасно оформени цветни алеи и зеленина, детски кът и шатри, в които на сянка клиентите се радват на добра кухня.
*за да имате целия казус, кликнете на бутона “Свали”.

Комплексът получава много телефонни обаждания през деня и дори през нощта – запитвания на клиенти за резервации, често задавани въпроси за комплекса и неговите удобства, басейни, работно време, меню на ресторанта, специални цени, за групи и специални събития, услуги и др. Комуникацията е включително на чужди езици, а малцина в екипа говорят базов английски. Комплексът е посещавам ежедневно и от външни посетители поради достъп до ресторанта и басейна, което допълнително натоварва персонала с рутинни въпроси. Всички входящи обаждания се приемат директно от управителя на комплекса, което води до удължено работно време ежедневно и до забавяне на задължения, свързани с управлението на комплекса, или до пропускане на обаждания. Времето за фокусиране върху обслужването на клиентите и възможността за персонално взаимодействие с гостите е ограничено. Комплексът има стар и зле функциониращ уебсайт, няма автоматизация на комуникацията с клиентите и не ползва социални медии поради липса на ресурси за поддръжката им.
Комплекс „Изгрева” се довери на автоматизацията на основната комуникация с клиентите чрез нова лендинг страница с AI чатбот, създадени директно в платформата на Umni.bg.
Основните задачи, възложени на чатбота, са:
- 24/7 обслужване на клиенти
- Поемане на комуникацията с чуждестранни клиенти (английски език)
- Незабавен отговор на клиентите
- Събиране на запитвания за резервация, масажи, специални събития, цени
- Съдействие във всички стъпки за заявка за резервация
- Предоставяне на подробна информация за комплекса, територията, правилата и услугите
- Споделяне на дигиталното меню на ресторанта
- Предоставяне на информация за с. Баня
- Упътване до най-близкия банкомат и други полезни и нужни на клиентите места в селото
През първата година работа (2022) от внедряването на умния чатбот, дигиталният асистент на хотелския комплекс вече постигна:
- Над 1100 теми, обхванати на български и английски език
- 16,222 клиенти са комуникирали с чатбота един или повече пъти
- Над 82,500 взаимодействия от клиенти (кликания или въпроси), средно от 200 до 480 взаимодействия на ден в натоварени дни, с пик през юли 2022 г. – над 13,500 взаимодействия от гости на хотела през този месец
- 10 различни форми за заявки на български и английски са използвани над 860 пъти от клиенти от 17 държави
- До 41% от формите са подадени извън работното време
- 42% от комуникацията е между 18:00 и 8:00
- 74% от комуникацията е на мобилен телефон
- Над 3,200 клиенти с над 4,000 взаимодействия в най-натоварения ден тази година
- Спести над 1,400 работни часа на мениджъра на хотела
- Дигитализация на менюто в ресторанта чрез чатбота
- Автоматизация на заявките за настаняване чрез чатбота
- Смяна на стария сайт с нов чрез пренасочване на домейна към лендинг страница с AI чатбот от платформата на Umni.bg
Обратна връзка от бизнеса
“Имахме стар уебсайт с ограничена и стара информация за хотелския комплекс. Единственият начин клиентите да ни зададат въпрос или да се свържат с нас беше да ми се обадят директно, което отнемаше много от времето ми. Бях дежурна почти 24/7! Радвам се, че нашите клиенти много харесват бота и го използват често, както и че той вече е на разположение 24/7 вместо мен. Екипът на Умни ни посъветва да направим флаери и QR кодове, които да насочват посетителите и гостите на комплекса към чатбота и по този начин ускорихме обслужването, както и приемането на поръчки в ресторанта. Умният дигитален асистент наистина помага и спестява много време!!”
Мариана Терзиева
Собственик на хотелски комплекс “Изгрева”
Прегледай казуса
Please wait while flipbook is loading. For more related info, FAQs and issues please refer to DearFlip WordPress Flipbook Plugin Help documentation.