20-те най-честно задавани въпроси

Създавайки чатботове от началото на 2018 г., нашият екип проведе хиляди разговори за това софтуерно решение, неговите функционалности, ползи за бизнеса и др. По-долу споделяме най-често задаваните въпроси. Ако не намерите отговора на въпроса си тук, въведете го в нашия AI чатбот, за да получите отговор, свържете се с нас по имейл или подайте заявка за демо.

AI чатбот, създаден на платформата на Umni, може да бъде вграден във вашия бизнес уебсайт или други онлайн платформи, където може да бъде вмъкнат неговият код. Той работи в рамките на уиджет за уебсайт и се управлява от платформата Umni.

AI чатботът може да има инсталиран повече от един език. Ако изберете опцията за самостоятелно обучение, можете да обучите своя дигитален клиентски асистент на езиците на вашите клиенти, стига да са езици, разпознаваеми от AI.

Платформата на Umni поддържа английски, френски, немски, италиански, испански, руски и български. При поискване могат да се добавят и други езици.

Колко умен е чатботът зависи от това дали има вграден изкуствен интелект (AI) в него или не. Ако има разговорен AI, интелигентността зависи от това колко добре е обучен и по колко теми е бил обучен.

Работата на асистента е:

  • предоставяне на информация под формата на текстове, снимки, бутони за допълнителна информация, линкове и аудио; бърза и лесна опция за самообслужване;
  • двупосочна комуникация: разговорният AI симулира разговор с човек, като незабавно идентифицира значението на запитването и предоставя отговор от изградената база данни;
  • събиране на обратна връзка и запитвания: друг важен елемент са формите, които позволяват на клиентите да се свържат бързо и лесно с бизнеса, да направят запитване или друго.

AI чатботовете са софтуерно решение с фокус върху бизнес задачи, обслужване на клиенти и поддръжка. Софтуерът за виртуален асистент с AI действа по-скоро като личен асистент, който помага с ежедневни задачи. AI чатботовете са по-просто решение с по-тесен набор от функционалности от виртуалните асистенти с AI.

Umni използва дигитален асистент с AI като синоним на AI чатбот, за да подчертае частта за подпомагане чрез AI в чатбот, както и гласовата опция. Хората често мислят чатботовете за по-елементарно решение, което се навигира само чрез превъртане на снимки и текст и щракване върху бутони.

Времето за разработка зависи от това какво прави чатботът: дали е обикновен чатбот с една-две форми или има и разговорен AI модул и други функционалности. Може да отнеме от няколко часа до няколко месеца (за обучението на разговорен AI).

Разговорният AI модул ще продължи да се разработва след внедряването на AI чатбот.

Цената на чатбот се определя от неговите функционалности. Използването на платформата е абонамент, който се плаща месечно. Можете да намерите актуалните ни цени на нашия уебсайт. Ако планирате специален проект или имате нужда от помощ, изпратете ни запитване или резервирайте онлайн среща, за да споделите повече подробности за него, за да може нашият екип да ви даде по-точен отговор.

Първо, трябва да решите какви са функциите на вашия чатбот – какво щe прави, как ще помогне на вашия бизнес, клиенти и служители, както и да създадете екип, отговарящ за проекта. След това идва изборът на платформа за чатбот, планирането на чатбота, събирането на необходимата информация (текст, изображения, линкове, файлове, теми за разговор с отговори и т.н.), започване на разработката, тестване и накрая инсталацията на чатбота.

Чатботовете могат да изпълняват различни задачи, от отговаряне на често задавани въпроси до автоматизиране на заявки/задачи, събиране на клиентска информация, въпросници и др. Функционалностите на всеки конкретен чатбот зависят от това какво му възлага бизнесът да прави, къде ще бъде внедрен и с кого ще комуникира – с клиенти, партньори или персонал.

Чатботът стартира автоматично, когато клиентът влезе в сайта. AI модулът се активира, когато клиентът напише или зададе въпрос. Има много идеи за това как да популяризирате вашия бизнес чатбот, така че клиентите да знаят за тази самообслужваща опция и да имат бърз достъп до нея. Можете да намерите някои от идеите в нашия блог.

Платформата на Umni предоставя опция за генериране на уеб страница по шаблон с AI асистент, които се управляват бързо и лесно. Хостингът и поддомейнът се предоставят от Umni. Уебстраницата съдържа до 2 информационни страници, страница за контакт, смяна на езици и връзки към социалните медии (Facebook, Linkedin, Twitter, Dribble, Instagram, Youtube). Всичко останало може да бъде отворено като информация в AI асистента на уеб страницата.

Няма значение. Добавянето на AI асистент към сайта е лесно с малко код. Чатбот уиджетът (име, цветове, лого и други настройки) се управлява чрез платформата на Umni.

Тъй като обучението на AI модула е дълъг процес на натрупване на данни, той може да няма отговор на някои въпроси. AI асистентът ще отговори, че в момента не разполага с информация по темата. Информацията за липсваща тема в модула ще се появи като известие в платформата, модулът ще бъде обучен на темата и ще бъде предоставен отговор.

AI асистентът се „учи“ от разговора с всеки потребител. Колкото повече се използва, толкова по-умен и по-полезен става асистентът.

Предоставените статистически данни за поведението на потребителите са само обща информация, като например това, което потребителите искат или търсят, по кое време на деня го правят и други. Формите изпращат събраната информация на имейл, посочен от компанията. Събраната информация се изтрива от AI асистента в момента на изпращането на имейла.

Съдържанието се контролира изцяло от компанията. Компанията добавя своята информация в платформата, предоставя и поддържа отговори по фирмени теми в AI модула, като може да прави промени по всяко време в цялото съдържание.

Ако необходимата фирмена информация и материали са готови за използване, първоначалната информация и основни теми с отговори за компанията могат да бъдат добавени в рамките на 3-4 дни. AI модулът изисква постоянно и непрекъснато обучение. Можете да променяте или да добавяте друго съдържание, когато е необходимо.

Не са ви необходими специални технически познания и умения за работа с платформата на Umni и за управлението и поддръжката на дигиталния асистент с AI. Umni предоставя всички необходими инструкции за използване на платформата и асистента.

Интеграциите в бота помагат за автоматизирането на различни бизнес/комуникационни процеси и улесняват обслужването на клиентите 24/7. Примери за интегриране на чатбот с различни системи за резервации, CRM и други платформи са насрочване на услуга, резервиране на стая, проверка на статус и синхронизиране на информация между чатбота и други системи, които разполагат с API.

Ако се интересувате от персонализирана интеграция за вашия дигитален асистент, моля, свържете се с нашия екип.

За да споделите документи в асистента, първо ги качете онлайн, за да имате достъпен линк към тях. Линковете в AI асистента се споделят като бутон в информационна карта. По този начин можете да споделяте всякакви външни източници на информация в AI асистента: линкове към страници на вашия сайт, блог или друг фирмен онлайн ресурс, различни документи, презентации, изображения, видеоклипове и др.

Можете да добавите повече от 1 отговор към въпрос, което ще направи AI асистента много по-интерактивен. Когато има повече от 1 отговор, AI асистентът избира един от отговорите на случаен принцип. Обърнете внимание, че става въпрос за отговори, които са алтернативни един на друг по начин на изказване, но носят еднакъв смисъл.

Пробвайте безплатно
Заявете безплатен 14-дневен пробен период! Не се изисква кредитна карта.
Заявете демо
Все още не сте готови? Заявете демо с нашия екип.

Започнете правилно с ръководство за планиране на чатбот

Попълнете формуляра за безплатен наръчник, за да го получите по имейл
Start here 👉
×
 
Контакт и Абонамент