Хотел Casa di Fiore SPA & Medical
Госпожица Фиоре – незаменимият служител в екипа на хотела
За една година хотелският AI чатбот спести близо 7,000 работни часа на служителите на хотела (еквивалент на работата на 3-4 служителя всеки месец).
Хотелски комплекс “Изгрева”
Освобождаване на управителя от нощните смени
За 3 месеца хотелският AI чатбот спести 47 работни дни на мениджъра на хотела, автоматизирайки разговора с над 2800 клиенти.
Дерматологична клиника
Автоматизиране на онлайн комуникацията
До 80% от запитванията в социалните мрежи остават без отговор. Чатботът с изкуствен интелект отговори на въпроси на над 10 000 клиенти на клиника за 16 месеца.
Салон за красота
Удовлетворяване на клиентите
100% от клиентите резервират промоционални процедури през чатбота Бютко, 30% от клиентите използват само AI чатбота като посещават студио Beauty Point.
Тур оператор
Спестяване на време чрез автоматизация
За 10 месеца работа, ТЕЗбот спести 850+ работни часове на персонала, имаше над 1100 постъпили заявки и отговори на 30 000+ съобщения
Библиотека
Събиране на клиентски запитвания и поръчки
За 3 месеца виртуалният асистент-библиотекар Ели се справи с 30% от заявките на клиентите на Варненската Регионална библиотека за презаписване на книги.