Дигиталната красавица брюнетка омагьосва гостите на Casa di Fiore
AI чатбот технологията продължава да се развива и все повече индустрии я използват – хотелиерство и туризъм, здравеопазване, електронна търговия, финансова индустрия, търговия на дребно, недвижими имоти и много други. Очаква се пазарът на чатботове да се увеличи със среден годишен темп от 32,27% до 2025 г. според водещата изследователска агенция Market Watch. Днес много малки и средни бизнеси се възстановяват от въздействието на пандемичната криза. Възможностите след пандемията за тях са да станат част от дигитализиращия се свят, за да останат конкурентоспособни.
Мария Добрева, Queen’s: Всеки може да вгради чатбот в маркетинг комуникацията на своя бранд
Маркетинг екипът зад Queen’s се довери на Umni.bg за създаването на много специален чатбот, CapBot, през 2019 г. Ако другите чатботове, създадени на платформата на Umni.bg, имат за цел клиентско обслужване: отговаряне на често задавани въпроси, приемане на заявки и предоставяне на информация, и могат да бъдат използвани за маркетинг и продажби, то CapBot е чистокръвен маркетинг чатбот и има друга мисия: да забавлява потребителите, да ги вдъхновява ежедневно и да е на 1 клик разстояние когато искат да поговорят неангажиращо с някого.
От будка за кафе до любим хотелски комплекс с AI чатбот
Хотелски комплекс “Изгрева” е място, където гостите се чувстват като у дома си. Зад спокойствието, уюта и множеството малки детайли навред, на които се радва окото и които предразполагат към истински отдих, стоят ежедневни усилия и години работа и развитие. Един чатбот допринася още повече за това хотелът да се превърне в привлекателно и обичано от туристите място. Разговаряме със стопанката на дома, която предпочита да е в страни от прожекторите и за нея да говори работата й – Мариана Терзиева.
Чатбот в бюти салон? Това е бъдещето!
„Боже, това е толкова удобно, защо и другите салони го нямат?“, възкликват клиентите на бюти салон Beauty Point, когато за пръв път си направят резервация през чатбота на салона, Бютко, или получат отговор на свой въпрос от него. Всеки ден салонът получава поне една нова резервация през чатбота.
The Time of AI Chatbots in Libraries is Coming
When the Varna Regional Library Pencho Slaveykov closed its doors for 13 consecutive weeks at the beginning of the pandemic, Ellie was the only one left working to communicate with customers. She took over many of the questions, took care of the requests for re-assignment of the borrowed literature, and she did it overtime, because 34% of the library’s customers made their inquiries at night. Ellie is the library’s smart digital librarian – an AI chatbot that saves the time of at least 2 librarians to allow them to handle tasks that match their qualifications.