Защо AI?
Събирането, структурирането и анализирането на клиентските въпроси е първата стъпка към успешната автоматизация на обслужването на клиенти. На платформата на Umni вашият бизнес може да улавя и превръща въпросите на клиентите в данни, да изгражда своя собствена база данни с теми и отговори и да обучава свой собствен фокусиран върху индустрията и специфичен за бизнеса дигитален асистент с разговорен AI за:

Обучете своя дигитален AI асистент да разговаря с клиентите ви с 3 лесни стъпки: изберете тема, задайте няколко примерни въпроса, задайте отговор. Тествайте. Повторете. Направете това за всички често задавани клиентски въпроси. Лесно като 1-2-3! Тази опция е идеална, ако сте малък или среден бизнес и въпросите на клиентите ви не обхващат твърде много теми.
Направихме го за хотели – хотелския AI асистент е обучен на над 800 клиентски теми и над 11,000 клиентски въпроса, което означава, че е готов да им отговоря от първия работен ден. Имаме комплекти, като „small talk“ и други. Свържете се с нашия екип, за да разберете дали можем да помогнем на вашия бизнес да зареди вашия AI асистент с един от предварително обучените комплекти.
Имате множество офиси, клонове или франчайзополучатели, които трябва да персонализират своя дигитален AI асистент? Направете го умно, направете го веднъж! С централизирания AI модул на платформата Umni можете да имате един обучен AI модул за AI чатботовете на всичките си офиси. Доверете се на екипа на Umni:
Избор на раздели
Позволява на различни бизнеси да използват еднакъв фокусиран върху тяхната индустрия модул с разговорен изкуствен интелект, персонализиран за техните нужди като се активират само релевантните за тях теми
AI Обучение
Централизираният AI модул се обучава с всяко взаимодействие с клиент. Нови теми се добавят на база клиентско взаимодействие.
Колкото повече се използва, толкова по-умен става.
AI Отговори
Изцяло персонализирани За всеки офис, клон или франчайзополучател от самия бизнес, който предлага релевантни отговори в тази секция. Възможни са няколко отговора на една и съща тема.
Дигитален асистент с изкуствен интелект
Дигиталният асистент с AI е специфичен за индустрията инструмент с разговорен изкуствен интелект, който помага на компаниите да подобрят комуникацията с клиентите чрез денонощно самообслужване, спестяване на време и ресурси, и оптимизиране работата на персонала и други ползи.
- Отвори още един канал за генериране на приходи
- Предоставя на клиентите умно 24/7 дигитално самообслужване, отговаряйки на въпросите им мигновено
- Автоматизира комуникацията и рутинните въпроси
- Превръща потока от клиентски въпроси в разговорен AI модул
- Предлага статистики за клиентското поведение
- Взима интелигентни решения, базирани на събраните данни
- Избор на теми
- Отговори на въпроси
- Предефинирано съдържание (карти и карусели)
- Създаване на фунии за продажби (използване на препратки)
- Динамични форми, с които се събират клиентски запитвания
- Интеграции (ако е технически възможно)
- Продължително обучение на изкуствен интелект при всеки контакт с потребителя
- Без ограничение за развитието
- Статистики на живо за клиентското поведение
- Самостоятелен уиджет за AI асистент – за съществуващ уебсайт
- Уеб страница (шаблон) с уиджет за AI асистент
- Опция „текст към глас“ за всички текстови отговори (по избор)
- Гласова опция (английски)
- Бутон с линк към резервационна или CRM система
- Бутон с линк към .pdf или друг източник на инфо онлайн
- Форми за запитвания, поръчки, абонаменти, или други.
- Препратки от отговорите на AI модула към форми и друго предефинирано съдържание
- Промоции и специални оферти в съдържанието
- Интеграции (ако е технически възможно)
- 24/7 незабавни отговори (клиентско самообслужване)
- Отговаряне на клиентски въпроси (AI модул)
- Събиране на клиентски запитвания (Форми)
- Автоматизиране на FAQ и рутинни запитвания
- Помагане оптимизирането на времето на персонала
- Асистент за трениране на служителите (наръчник за бизнеса на техния телефон)