Защо AI?

Събирането, структурирането и анализирането на клиентските въпроси е първата стъпка към успешната автоматизация на обслужването на клиенти. На платформата на Umni вашият бизнес може да улавя и превръща въпросите на клиентите в данни, да изгражда своя собствена база данни с теми и отговори и да обучава свой собствен фокусиран върху индустрията и специфичен за бизнеса дигитален асистент с разговорен AI за:

Качество
Подобрете качеството на клиентското обслужване и поддръжка
Статистики
Подобрете оперативните процеси с помощта на реални статистики
Прогнози
Прогнозирайте тенденциите сред търсенията и интересите на клиентите
Маркетинг
Подобрете маркетинга и управлението
Дигитализация
Увеличете дигиталната ефикасност на бизнеса
Лоялност
Взаимодействайте незабавно с клиенти, за да изграждате лоялност
Допълнителен канал
Осигурете още един канал за увеличаване на приходите, както и куп други ползи

Обучете своя дигитален AI асистент да разговаря с клиентите ви с 3 лесни стъпки: изберете тема, задайте няколко примерни въпроса, задайте отговор. Тествайте. Повторете. Направете това за всички често задавани клиентски въпроси. Лесно като 1-2-3! Тази опция е идеална, ако сте малък или среден бизнес и въпросите на клиентите ви не обхващат твърде много теми.

Направихме го за хотели – хотелския AI асистент е обучен на над 600 клиентски теми и над 5500 клиентски въпроса, което означава, че е готов да им отговоря от първия работен ден. Имаме комплекти, като „small talk“ и други. Свържете се с нашия екип, за да разберете дали можем да помогнем на вашия бизнес да зареди вашия AI асистент с един от предварително обучените комплекти.

Имате множество офиси, клонове или франчайзополучатели, които трябва да персонализират своя дигитален AI асистент? Направете го умно, направете го веднъж! С централизирания AI модул на платформата Umni можете да имате един обучен AI модул за AI чатботовете на всичките си офиси. Доверете се на екипа на Umni:

Избор на раздели

Позволява на различни бизнеси да използват еднакъв фокусиран върху тяхната индустрия модул с разговорен изкуствен интелект, персонализиран за техните нужди като се активират само релевантните за тях теми

AI Обучение

Централизираният AI модул се обучава с всяко взаимодействие с клиент. Нови теми се добавят на база клиентско взаимодействие.

Колкото повече се използва, толкова по-умен става.

AI Отговори

Изцяло персонализирани За всеки офис, клон или франчайзополучател от самия бизнес, който предлага релевантни отговори в тази секция. Възможни са няколко отговора на една и съща тема.

Дигитален асистент с изкуствен интелект

Дигиталният асистент  с AI е специфичен за индустрията  инструмент с разговорен изкуствен интелект, който помага на компаниите да подобрят комуникацията с клиентите чрез денонощно самообслужване, спестяване на време и ресурси, и оптимизиране работата на персонала и други ползи.

  • Отвори още един канал за генериране на приходи
  • Предоставя на клиентите умно 24/7 дигитално самообслужване, отговаряйки на въпросите им мигновено
  • Автоматизира комуникацията и рутинните въпроси
  • Превръща потока от клиентски въпроси в разговорен AI модул
  • Предлага статистики за клиентското поведение
  • Взима интелигентни решения, базирани на събраните данни
  • Избор на теми
  • Отговори на въпроси
  • Предефинирано съдържание (карти и карусели)
  • Създаване на фунии за продажби (използване на препратки)
  • Динамични форми, с които се събират клиентски запитвания
  • Интеграции (ако е технически възможно)
  • Продължително обучение на изкуствен интелект при всеки контакт с потребителя
  • Без ограничение за развитието
  • Статистики на живо за клиентското поведение
  • Самостоятелен уиджет за AI асистент – за съществуващ уебсайт
  • Уеб страница (шаблон) с уиджет за AI асистент
  • Опция „текст към глас“ за всички текстови отговори (по избор)
  • Гласова опция (английски)
  • Бутон с линк към резервационна или CRM система
  • Бутон с линк към .pdf или друг източник на инфо онлайн
  • Форми за запитвания, поръчки, абонаменти, или други.
  • Препратки от отговорите на AI модула към форми и друго предефинирано съдържание
  • Промоции и специални оферти в съдържанието
  • Интеграции (ако е технически възможно)
  • 24/7 незабавни отговори (клиентско самообслужване)
  • Отговаряне на клиентски въпроси (AI модул)
  • Събиране на клиентски запитвания (Форми)
  • Автоматизиране на FAQ и рутинни запитвания
  • Помагане оптимизирането на времето на персонала
  • Асистент за трениране на служителите (наръчник за бизнеса на техния телефон)

Демо

Хотел
Хотелският AI асистент беше обучен на над 600 хотелски теми, което означава, че е готов да отговаря на хиляди въпроси.
Грижа за кучета
Демо на AI чатбот, който помага на стопани на кучета да получат отговори за навиците, хигиената и храненето при кучетата.
СПА Център
Вижте как може да изглежда и да се усеща дигитален асистент с AI за СПА център или салон за красота със собствена уеб страница.
Пробвайте безплатно
Заявете безплатен 14-дневен пробен период! Не се изисква кредитна карта.
Заявете демо
Все още не сте готови? Заявете демо с нашия екип.

Започнете правилно с ръководство за планиране на чатбот

Попълнете формуляра за безплатен наръчник, за да го получите по имейл
Start here 👉
×
 
Контакт и Абонамент