Хотелски AI чатбот: Всичките отговори на едно място!

Увеличете директните хотелски резервации, автоматично!
От екип с над 20 години опит в хотелиерството
  • Поддръжка на гостите: 24/7/365
  • До 80% от често задаваните въпроси: отговорени мигновено
  • Заявки за настаняване и услуги: приети
  • Нощните птици: обслужени
  • Клиентски данни: събрани
  • Самообслужване на гостите: осигурено
  • Инструмент за обучение в телефона на персонала: бонус
  • Иновативен маркетинг и продажби: да!
  • Почивка за вас: време е!
Със средно 35% нощно чатене и 20% - 45% от заявките за услуги в хотелски чатбот, случващи се нощем, най-сетне има решение, което е бързо, лесно за използване и удобно за клиентите, и помага на хотела и персонала със справянето на различни предизвикателства денонощно.

Перфектният дигитален заместител на хартиения хотелски наръчник! Вижте плюсовете и минусите на всички дигитални алтернативи на наръчника и защо чатботът е идеалното решение:

Вземете хотелски умен асистент за вашия сайт от Ден 1

widget

 

  • Разговорният модул, поддържан от екипа на Umni.bg, разпознава и отговаря мигновено на 800+ хотелски теми с 11,000 + клиентски въпроси към тях
  • Неограничено количество форми за заявки за услуги (изпращане на имейл на хотела и СМС нотификация към персонал)
  • Автоматичен превод на информационно съдържание (външна услуга): умен чатбот на български и английски – бързо и лесно
  • Достъп до чатбота отвсякъде онлайн и офлайн чрез линк и QR код: с 1 кликане или сканиране
  • Данни за клиентско поведение и търсене от първа и нулева страна
  • Лендинг страница с чатбот, ако е време за смяна на сайта
  • Достъп от екипа на хотела до чатбота за промени, надграждане и друго: денонощно, без технически знания и умения
  • Гласов AI на български и английски език за гласови съобщения и по-бърза и лесна онлайн комуникация
  • Бърза и директна резервация за стая чрез интеграция на чатбота с хотелската резервационна система WebHotelier (налична), Quendoo (налична), BookOnlineNow (налична), Clock (в разработка)

 

 

Хотелският AI чатбот отговаря на повечето въпроси и приема заявки 24/7!

Умен хотелски чатбот на 2 езика – на цената за един. Започни днес!

Хотелски AI чатбот на уебсайта – защо сега?

Топ канал за генериране на приходи
Хотелският уебсайт стана през 2021 един от топ 3 канали за генериране на приходи за хотели глобално (2-ро и 3-то място). Едновременно с това 56% от потребителите го напускат след преглед на 1 страница, а 54% - след ½ …
Топ тенденция в света на чатботовете
43% от чатботовете са използвани от бизнесите на техния сайт и използването им на сайтове продължава да расте.
Топ тенденция в хотелиерството
Въпреки че е относително нова технология за хотелите, използването на чатбот от хотелите през 2022 ще се увеличи с 53% (64% сред независимите хотели)
Клиентите го искат! Конкуренцията го прави!
Хотелският уебсайт трябва да бъде модерен, умен и да комуникира по-добре!

За хотелския чатбот от А до Я

Интерактивна презентация на хотелски чатбот с изкуствен интелект на платформата Umni.bg

{{svg_quality_icon}}
{{quality-options}}
customer logo
customer logo
customer logo
customer logo
customer logo
customer logo
customer logo
customer logo
customer logo
customer logo
customer logo
customer logo
customer logo
customer logo
customer logo
customer logo
customer logo
customer logo
customer logo
customer logo
customer logo
customer logo
customer logo
customer logo
customer logo
customer logo
customer logo

Резултати на наши клиенти

Casa di Fiore SPA & Medical Hotel, 5*, с. Кранево

5-звездният хотел използва умен дигитален асистент на сайта за да реши редица предизвикателства като недостиг на персонал, необходимост от обслужване на потенциалните клиенти и гости нощем, помощ с резервации и заявки онлайн, освобождаване на персонала от рутинни въпроси и заявки, и други. Хотелът подходи иновативно към своя AI чатбот на сайта като създаде аватар за него и го нарече „г-ца Фиоре“.  Хотелът участва със своя проект за хотелски AI чатбот и в конкурса на Digitalk&А1 Awards. За историята на г-ца Фиоре може да прочетете в статията в Digitalk by Капитал.

За първата година работа (2022) Госпожица Фиоре постигна:

  • 83,543 потребители бяха обслужени от чатбота на български и на английски, като дори ако на всеки един клиент му е отнело 1 минута да бъде обслужен, то Госпожица Фиоре е чатила с гостите над 1,390 часа
  • Над 545,000 действия в чатбота включително кликане и чат само за 12 месеца
  • Спестява близо 7,000 работни часа на служителите на хотела (работата на 3-4 дежурни всеки месец)
  • 62% от комуникацията е на мобилен телефон
  • 39% нощно чатене (до 45%)
  • 32% от заявките са подадени нощем
  • През най-натоварения месец тази година Госпожица Фиоре е имала над 61,000 взаимодействия с клиенти и над 4,000 взаимодействия с клиенти в най-натоварения ден
  • Хотелският AI чатбот има интеграция с резервационната система WebHotelier за бързо и лесно резервиране на стая през чатбота
  • Гласов AI на български и английски език за гласови съобщения и по-бърза и лесна онлайн комуникация

 

  • Кейс-стъди за Госпожица Фиоре тук
  • Вижте видео история за гласовото разпознаване на Госпожица Фиоре
  • Прочетете интервю с Иглика Тодорова, собственик на хотела за имплементирането на чатбота и какво се промени в работата на екипа и бизнеса с негова помощ

***

Хотелски комплекс „Изгрева“, с. Баня, Банско

„Изгрева“ имаше стар уебсайт и никаква автоматизация на комуникацията с клиентите. Управителят на комплекса беше натоварен да приема заявки за настаняване до късно вечер по телефона без почивни дни, докато планира работата и управлява комплекса, което водеше до забавянето на всички задължения. Малкият хотел подходи амбициозно към въвеждането на AI чатбот със собствена лендинг страница и използва максимално добри практики в промотирането на чатбота онлайн и офлайн.

За първата година работа (2022) Изгревчо спести поне 1,400 работни часа на мениджъра на хотела като още постигна:

  • Над 1,100 хотелски теми активирани (на 2 езика)
  • 16,222 потребители са комуникирали с чатбота един или повече пъти
  • Над 82,500 взаимодействия от клиенти (кликания или въпроси), средно от 200 до 480 взаимодействия на ден в натоварени дни, с пик през юли 2022 г. – над 13,500 взаимодействия от гости на хотела през този месец
  • 10 форми за настаняване и услуги са събрали успешно над 50% от заявките от 17 държави
  • До 41% от заявките през чатбота са подадени извън работно време
  • 42% от комуникацията е между 18:00 и 8:00
  • 74% от комуникацията е на мобилен телефон
  • Над 3,200 клиенти с над 4,000 взаимодействия в най-натоварения ден тази година
  • Дигитализация на менюто в ресторанта чрез чатбота
  • Автоматизация на заявките за настаняване чрез чатбота
  • Смяна на стария сайт с нов чрез пренасочване на домейна към лендинг страница с AI чатбот от платформата на Umni.bg
  • Гласов AI на български и английски език за гласови съобщения и по-бърза и лесна онлайн комуникация

 

  • Кейс-стъди за чатбота „Изгревчо“ тук
  • Вижте видео история за проблемите на “Изгрева” и как хотелският AI чатбот ги реши
  • Прочетете интервю с Мариана Терзиева, управител на “Изгрева” за имплементирането на чатбота и какво се промени в работата на екипа и бизнеса с негова помощ
  • Как «Изгрева» използва чатбот в Месинджър с умен чатбот на своя сайт за да автоматизира комуникацията с клиентите тук
  • Как «Изгрева» използва QR-код за да насочва гостите към чатбота от ключовете на стаите тук

Добра практика

widgetУвеличете продажбите на вашите хотелски услуги с директен линк или QR-код към форма в чатбота за резервация или заявка за:

 

  • Настаняване
  • Маса в ресторанта
  • Румсървиз
  • Зала за срещи
  • СПА услуги
  • Промоции в чатбота
  • Торта за рожден ден
  • Поръчка на подаръчен ваучер
  • Събуждане по телефона
  • Трансфер до летището и др.
Насочвайте вашите гости към формите за заявки от където и да било онлайн и офлайн с 1 кликане или сканиране: от социални медии, имейли, месинджъри, СМС, флаери, визитки, банери, стикери или QR-код в стаята, на рецепция, в смарт ТВ на територията на хотела, на масата в ресторанта и навсякъде другаде, където има дигитален и физически трафик от вашите потенциални и настоящи гости.

Повече доволни гости, повече директни резервации!

Пробвайте безплатно
Заявете безплатен 14-дневен пробен период! Не се изисква кредитна карта.
Заявете демо
Все още не сте готови? Заявете демо с нашия екип.
 
Контакт и Абонамент