
Вашият уебсайт плаче за AI чатбот!
- До 65% от потребителите напускат бизнес уебсайт след разглеждане само на 1 страница
- 54% от посетителите на уебсайта превъртат надолу само до половината от уеб страницата и след това я напускат
- 35% до 45% от клиентите търсят информация и помощ на уебсайта на бизнеса извън работно време
Знаете ли дали вашите клиенти са получили това, което са търсили? Какво казва Google Analytics за степента на напускане на вашия уебсайт?

На всичко отгоре...
- Затрупани ли сте Вие и вашият персонал от нарастващия брой рутинни въпроси на клиентите, които искат всичко да се случва „сега“?
- Вашият бизнес получава ли огромен брой обаждания, имейли и съобщения, и значителна част от времето се губи поради повтаряне на една и съща информация всеки ден?
- Вашият бизнес предизвикан ли е от липса на служители или текучество, което се отразява на обслужването на клиентите и разходите?

Все още не сте сигурни?
Не се страхувайте от автоматизацията на комуникацията с клиентите. Човешкото внимание, усмивката и състраданието ще останат, щом има служители в готовност. Вземете обаче интелигентно решение да премахнете рутината от живота на вашите служители и клиенти, и да намалите разходите за обслужване и загубата на време, вместо да:
- наемате повече служители, за да наваксвате с обема на комуникация;
- поставяте повече служители на смяна за да отговарят на очакванията на клиентите 24/7 и моментално;
- влагате повече време и усилия за обучение на персонала и поддръжка на стандартите.
Обикновените чатботове се провалиха за множество бизнеси, тъй като само бутони и линкове не бяха достатъчни за пълноценно обслужване на клиенти. Ботовете трябва да разбират какво искат клиентите и да ги насочат към действия. Разговорният изкуствен интелект (AI) е идеалното допълнение към чатбот или гласов бот точно поради тази причина. И все пак, дори още днес да закупите обикновен чатбот от добре-рекламирана компания, няма да ви е толкова лесно, защото:
- все още ще ви е сложно да създадете дори основните части на бота;
- ще трябва да наемете някой, който да прави интеграции с разговорни AI платформи, както и да настройва още куп други неща;
- късмет да разберете сами как да обучите разговорния AI за вашия бот
Но има решение.

Лесно като 1-2-3
- Започнете с 10-те най-често срещани въпроса и запитвания и ги поставете под носа на клиентите ви.
- Създайте съдържание, което се придвижва чрез скролване и кликане, и го надградете уебсайта си като добавите текст, снимки и линкове – за бърз и удобен достъп.
„Но аз нямам уебсайт, активен съм само в социалните медии.“
Помислихме и за това. Можете да генерирате изцяло нова уеб страница за вашия дигитален AI асистент директно от нашата платформа!
Създайте форма, две, или повече (колкото са ви необходими), за да събирате лесно клиентски поръчки, запитвания, предложения и т.н. Съберете име, имейл, телефон, и всичко, от което се нуждаете, за да помогнете перфектно на вашия клиент.
„Съхранявате ли клиентските данни?“
Ще получите попълнените клиентски данни незабавно в имейла си. Дори можете да получите СМС известие за тях – и те ще изчезнат от чатбота завинаги.
- Обучете своя дигитален AI асистент да разговаря с клиентите ви с 3 прости стъпки: изберете тема, задайте няколко примерни въпроса, добавете отговор на темите. Тествайте. Повторете. Направете това за всички често задавани клиентски въпроси.
„Ами ако не се справя?“
Не се тревожете. В нашата платформа има инструменти за обучение и нашият екип е тук, за да ви помогне да се справите възможно най-добре. Ако собственик на салон за красота – майка на новородено бебе, може да се справи, ще се справите и вие!

Вземете умно решение!
- Продавайте повече
- Направете маркетинга иновативен
- Спестете време и ресурси чрез автоматизиране на често задавани въпроси.
- Оптимизирайте работата на персонала, като премахнете рутината.
- Подобрете комуникацията с клиентите.
- Увеличете удовлетвореността на клиентите.
- Получете ясна представа за интересите, нуждите и поведението на вашите клиенти.
- Помагайте на клиентите незабавно, 24/7
- Подобрявайте уебсайта ви с интерактивна двупосочна комуникация в реално време
Казуси на наши клиенти
Статистиките гласят, че един служител прекарва средно от 6 до 12 минути в чат с всеки клиент, което се превръща в стотици и хиляди платени часове на персонала.
Въпреки това, около 70% от зададените въпроси и извършените задачи по време на тези разговори се повтарят.
Разгледайте нашите казуси за да разберете как клиентите на Umni автоматизират комуникацията с клиентите, използвайки дигитални AI асистенти, за да спестят време и ресурси, да подобрят поддръжката на клиенти, да оптимизират работата на служителите и да увеличат продажбите.
Casa di Fiore SPA & Medical Hotel
Miss Fiore – the indispensable member of the hotel team
In one year, the hotel AI chatbot saved nearly 7,000 hotel employee work hours (equivalent to the work of 3-4 employees each month).
Hotel Complex Izgreva
Releasing the Manager from the night shifts
In 3 months, the hotel AI chatbot saved 47 working days to the Hotel Manager automating the conversation with over 2800 customers.
Dermatology clinic
Automating online communication
Up to 80% of the social network inquiries went unanswered. The AI chatbot answered over 10,000 clinic customer question in 16 months.
Beauty Studio
Making customers happy
100% of customers book a procedure on promotion through the Beautco-bot, 30% do it always when going to Beauty Point Studio
Tour operator
Saving time through automation
In 10 months, TEZBot saved 850+ working hours to the staff, collected 1100+ inquiries and answered 30 000+ questions
Library
Collecting inquiries and orders
In 3 months, the bot-librarian “Ellie” handled 30% of Varna Regional Library customers’ requests for book reassignment