
Вашият уебсайт плаче за AI чатбот!
- До 65% от потребителите напускат бизнес уебсайт след разглеждане само на 1 страница
- 54% от посетителите на уебсайта превъртат надолу само до половината от уеб страницата и след това я напускат
- 35% до 45% от клиентите търсят информация и помощ на уебсайта на бизнеса извън работно време
Знаете ли дали вашите клиенти са получили това, което са търсили? Какво казва Google Analytics за степента на напускане на вашия уебсайт?

На всичко отгоре...
- Затрупани ли сте Вие и вашият персонал от нарастващия брой рутинни въпроси на клиентите, които искат всичко да се случва „сега“?
- Вашият бизнес получава ли огромен брой обаждания, имейли и съобщения, и значителна част от времето се губи поради повтаряне на една и съща информация всеки ден?
- Вашият бизнес предизвикан ли е от липса на служители или текучество, което се отразява на обслужването на клиентите и разходите?

Все още не сте сигурни?
Не се страхувайте от автоматизацията на комуникацията с клиентите. Човешкото внимание, усмивката и състраданието ще останат, щом има служители в готовност. Вземете обаче интелигентно решение да премахнете рутината от живота на вашите служители и клиенти, и да намалите разходите за обслужване и загубата на време, вместо да:
- наемате повече служители, за да наваксвате с обема на комуникация;
- поставяте повече служители на смяна за да отговарят на очакванията на клиентите 24/7 и моментално;
- влагате повече време и усилия за обучение на персонала и поддръжка на стандартите.
Обикновените чатботове се провалиха за множество бизнеси, тъй като само бутони и линкове не бяха достатъчни за пълноценно обслужване на клиенти. Ботовете трябва да разбират какво искат клиентите и да ги насочат към действия. Разговорният изкуствен интелект (AI) е идеалното допълнение към чатбот или гласов бот точно поради тази причина. И все пак, дори още днес да закупите обикновен чатбот от добре-рекламирана компания, няма да ви е толкова лесно, защото:
- все още ще ви е сложно да създадете дори основните части на бота;
- ще трябва да наемете някой, който да прави интеграции с разговорни AI платформи, както и да настройва още куп други неща;
- късмет да разберете сами как да обучите разговорния AI за вашия бот
Но има решение.

Лесно като 1-2-3
- Започнете с 10-те най-често срещани въпроса и запитвания и ги поставете под носа на клиентите ви.
- Създайте съдържание, което се придвижва чрез скролване и кликане, и го надградете уебсайта си като добавите текст, снимки и линкове – за бърз и удобен достъп.
„Но аз нямам уебсайт, активен съм само в социалните медии.“
Помислихме и за това. Можете да генерирате изцяло нова уеб страница за вашия дигитален AI асистент директно от нашата платформа!
Създайте форма, две, или повече (колкото са ви необходими), за да събирате лесно клиентски поръчки, запитвания, предложения и т.н. Съберете име, имейл, телефон, и всичко, от което се нуждаете, за да помогнете перфектно на вашия клиент.
„Съхранявате ли клиентските данни?“
Ще получите попълнените клиентски данни незабавно в имейла си. Дори можете да получите СМС известие за тях – и те ще изчезнат от чатбота завинаги.
- Обучете своя дигитален AI асистент да разговаря с клиентите ви с 3 прости стъпки: изберете тема, задайте няколко примерни въпроса, добавете отговор на темите. Тествайте. Повторете. Направете това за всички често задавани клиентски въпроси.
„Ами ако не се справя?“
Не се тревожете. В нашата платформа има инструменти за обучение и нашият екип е тук, за да ви помогне да се справите възможно най-добре. Ако собственик на салон за красота – майка на новородено бебе, може да се справи, ще се справите и вие!

Вземете умно решение!
- Продавайте повече
- Направете маркетинга иновативен
- Спестете време и ресурси чрез автоматизиране на често задавани въпроси.
- Оптимизирайте работата на персонала, като премахнете рутината.
- Подобрете комуникацията с клиентите.
- Увеличете удовлетвореността на клиентите.
- Получете ясна представа за интересите, нуждите и поведението на вашите клиенти.
- Помагайте на клиентите незабавно, 24/7
- Подобрявайте уебсайта ви с интерактивна двупосочна комуникация в реално време
Казуси на наши клиенти
Статистиките гласят, че един служител прекарва средно от 6 до 12 минути в чат с всеки клиент, което се превръща в стотици и хиляди платени часове на персонала.
Въпреки това, около 70% от зададените въпроси и извършените задачи по време на тези разговори се повтарят.
Разгледайте нашите казуси за да разберете как клиентите на Umni автоматизират комуникацията с клиентите, използвайки дигитални AI асистенти, за да спестят време и ресурси, да подобрят поддръжката на клиенти, да оптимизират работата на служителите и да увеличат продажбите.
Хотел Casa di Fiore SPA & Medical
Госпожица Фиоре – незаменимият служител в екипа на хотела
За една година хотелският AI чатбот спести близо 7,000 работни часа на служителите на хотела (еквивалент на работата на 3-4 служителя всеки месец).
Хотелски комплекс “Изгрева”
Освобождаване на управителя от нощните смени
За 3 месеца хотелският AI чатбот спести 47 работни дни на мениджъра на хотела, автоматизирайки разговора с над 2800 клиенти.
Дерматологична клиника
Автоматизиране на онлайн комуникацията
До 80% от запитванията в социалните мрежи остават без отговор. Чатботът с изкуствен интелект отговори на въпроси на над 10 000 клиенти на клиника за 16 месеца.
Салон за красота
Удовлетворяване на клиентите
100% от клиентите резервират промоционални процедури през чатбота Бютко, 30% от клиентите използват само AI чатбота като посещават студио Beauty Point.
Тур оператор
Спестяване на време чрез автоматизация
За 10 месеца работа, ТЕЗбот спести 850+ работни часове на персонала, имаше над 1100 постъпили заявки и отговори на 30 000+ съобщения
Библиотека
Събиране на клиентски запитвания и поръчки
За 3 месеца виртуалният асистент-библиотекар Ели се справи с 30% от заявките на клиентите на Варненската Регионална библиотека за презаписване на книги.