Umni попита ChatGPT как се отличава от бизнес AI чатбот, ето отговора: много!
1 милион души разговаряха в началото на декември само за 1 седмица с най-новия модел супер AI чатбот, ChatGPT, и той се превърна в новинарската сензация на декември’22. Някои хора казаха, че това е революция в индустрията на чатботове с изкуствен интелект. Но доколко това би било полезно за бизнеса, ако изобщо? Има ли разлика между такива гигантски модели на чатботове с изкуствен интелект и обикновен бизнес чатбот с изкуствен интелект на работа денонощно в някой бизнес?
AI чатботът в българските поговорки
AI чатботовете пасват навсякъде, за всякакви бизнес индустрии, на сайтовете на компаниите, в месинджъри, та дори пасват и в българските поговорки. Събрахме едни от най-известните поговорки и преоткрихме тяхната мъдрост в света на чатботовете. Както поговорките се използват от край време за да пренасят от поколение на поколение знание и опитност, така и чатботовете се създават за да пренасят информация за бизнеса в дигиталния свят.
В2В или В2С? И двете! Тайното съдържание в AI чатбот на вашия сайт
Знаете ли за тайното съдържание, което може да създадете във вашия AI чатбот? Това, което много компании може да не знаят, е, че бизнес чатботовете с изкуствен интелект могат да имат неограничено съдържание, което не е необходимо да бъде свободно достъпно за всеки човек, който влиза в чатбота, и може да отговори на нуждите само на определена група клиенти, партньори или други. Такова тайно съдържание също може да се използва за ангажиране с клиенти или партньори по по-съдържателен или забавен начин. Може да бъде предизвикано от въпрос и да предостави ценна персонализирана информация, която да помогне за подобряване на обслужването на клиентите ви, да повиши ефективността на вашия уебсайт и цялостното потребителско изживяване.
Внимание, маркетолози: подгответе се за предстоящите промени и тенденции
Като маркетолог вие винаги търсите начини да сте една крачка пред конкуренцията. Постоянно променящият се пейзаж на маркетинга може да бъде предизвикателство, но е важно да сте в крак с най-новите тенденции и промени в индустрията. Тази седмица решихме да прегледаме най-новия доклад на Salesforce „Състоянието на маркетинга 8-мо издание“ (State of Marketing 8th edition), и да извлечем за вас някои от най-важните тенденции, които сме забелязали, и как те водят до необходимостта от внедряване на AI чатбот.
Как електронната търговия може да се възползва от AI чатбот
От известно време електронната търговия е един от най-популярните методи за извършване на бизнес транзакции. Това е така, защото за хората става все по-удобно да купуват неща онлайн. Ръстът на продажбите на дребно в световен мащаб ще продължи да нараства и ще заема все по-голям пазарен дял. Според eMarketer, онлайн продажбите на дребно ще достигнат 6,17 трилиона долара до 2023 г., като уебсайтовете за електронна търговия ще заемат 22,3% от общите продажби на дребно.
5 причини, поради които вашите клиенти ще харесат вашия AI чатбот
Повече доволни клиенти, повече директни продажби! AI чатботовете могат да обслужват клиентите не по-различно от хората! От няколко години начинът, по който взаимодействаме с брандовете, наистина се промени. Хората търсят брандове, които предлагат лесна онлайн комуникация и опции за самообслужване и поддръжка 24/7. На всичкото отгоре знаете, че вашите клиенти са движещата сила на вашия бизнес. Без тях изобщо нямаше да сте в бизнеса. Затова е важно да направите всичко възможно, за да са щастливи и доволни.
Какво да имате предвид, преди да инвестирате в AI чатбот?
Хората винаги искат да знаят каква ще бъде цената и цялата инвестиция за нещо, което искат да закупят за своя бизнес или за лична употреба, като например нова технология, услуга или друго. Общата инвестиция обикновено означава не само парите, но и времето и усилията, които ще са им необходими за внедряването, поддръжката, развитието или използването. Ето защо искаме да хвърлим малко светлина върху общата инвестиция в AI чатбот за бизнес сайта, за да бъдете напълно информирани, преди да изберете такъв за вашия бизнес.
11 мита за AI чатботовете: Очаквания срещу реалност
AI чатботове! Хората ту ги мразят, ту ги обожават, но с точното познаване как правилно да се планират такива проекти, на внедряването, обучението, създаването на съдържание, промотирането на чатбот, и какви грешки да избягвате преди официалното им пускане, със сигурност те ще вършат работата си и очакваните страхотни резултати ще се превърнат в реалност.
Как да планирате правилно своята стратегия за съдържание на чатбот с изкуствен интелект
Много хора се интересуват от чатботове, особено с разговорен AI, защото могат да получат информация от тях бързо и лесно. Близо 40% от интернет потребителите по света предпочитат да взаимодействат с чатботове пред виртуални агенти. С големите индустрии, включително търговията на дребно и здравеопазването, които се обръщат към дигиталните технологии, чатботовете ще продължат да нарастват по популярност, според Insider Intelligence.
5 начина, по които бизнесите използват AI чатбот за подобряване на обслужването на клиентите
Търсите ли начини да подобрите процеса по обслужването на клиентите ви? Ако е така, може да обмислите използването на AI чатбот. Бизнесите отдавна използват чатботове с изкуствен интелект, за да подобрят обслужването на клиентите по различни начини. Те използват чатботове, за да предоставят 24/7 обслужване на клиенти, да автоматизират рутинни запитвания и да предлагат по-персонализирани оферти.
На вниманието на CEO и HR: чатботовете подаряват здраве на персонала и компанията
Чатботовете – добрите приятели на служителите. Те са вече навсякъде. Искате да попитате за свободни стаи в хотел, но искате да почивате с куче? Пишете или дори си говорите с чатбот. Искате да запазите билет за представление, но само в определени часове? Чатботът ви показва как. Искате да смените поръчка, адрес за доставка, да презаверите самолетен билет? Чатбот ви ориентира и после изпълнява действието, което сте одобрили. Започваме да свикваме с тях.
Чатбот тенденции при банките и финансовите институции
Банките и финансовите институции са сред първите 3 индустрии в използването на чатботове. Очаква се процентът на използване да се увеличи през следващите няколко години, особено за чатботовете с изкуствен интелект. Дигиталните банкови услуги са предпочитани от повечето банкови клиенти и използването им се увеличи по време и след пандемията. Използването на технологиите за самообслужване в тази индустрия също нарасна, като AI чатботовете са част от тази тенденция.