Времето е пари!

Вашият бизнес плаща ли за остарели методи на комуникация: обаждания, имейли и лайв чат? Кой поема среднощните въпроси на клиентите?

Автоматизацията на комуникацията често се пренебрегва, но е ключ към подкрепата и мотивирането на служителите и клиентите. Тя води до спестяване на време, което означава пари. Когато отговорът се предоставя незабавно, точно и дава обратна представа за поведението на клиентите, това води до повече приходи и подобрено преживяване за клиентите и служителите.

Тъй като разговорният AI позволява на чатботовете да стават по-умни с всеки разговор с потребител, днес дигиталният AI асистент се превърна в предпочитан бизнес инструмент за самообслужване.

Предимства за бизнеса

24/7
Работи 24/7 – работи нощни и уикенд смени, когато служителите не са на разположение
Отговаря на често задавани въпроси
Спестява време и ресурси чрез автоматизиране на ЧЗВ
Инструмент за обучение
Инструмент за обучение на нови кадри – справочник на компанията в телефона на всеки служител
Увеличава продажбите
Увеличава директните продажби чрез вградени промоции, форми за поръчки, и интеграции
Подобрява ефикасността на служителите
Помага за оптимизиране на работата на персонала
Изгодно
Това е виртуалният служител, който никога не спи и струва малка част от заплатата на служител
Превръщане на потока от въпроси в структурирани данни и статистики, за:
o Подобряване на качеството на услугата и поддръжката
o Увеличаване дигиталната ефективност
o Прогнозиране тенденциите сред търсенето и интереса на клиентите
o Подобряване на процесите
o Подобряване на управлението и маркетинга

Клиентите го обичат

24/7
Първа линия за контакт – на разположение 24/7
Самообслужване
Дигитално безконтактно самообслужване, повишава чувството за безопасност при общуване с бизнеса
На разположение
Полезен, лесен за използване и удобен – на телефона, без теглене и инсталиране
Незабавни отговори
Отговаря незабавно на един или повече езика
Доволни клиенти
Премахва недоволството на клиентите от чакането за отговор на въпроси и запитвания
Увеличава удовлетвореността
Потребителите биват обслужвани, когато поискат и в удобен формат, независимо от тяхното местоположение, работно време или часа от деня

Предимства за служителите

Увеличава ефективността
Увеличава ефективността, като намалява рутинните задачи
Увеличава удовлетвореността
Увеличава удовлетвореността от работата – по-квалифицирана и интересна работа с по-малко прекъсвания
Предизвиква растеж
Повишава мотивацията за професионално развитие
Био-безопасност
Намалява нуждата от личен контакт за рутинни въпроси и задачи
Дава допълнително време
Дава допълнително време за комуникация с потребителите, когато наистина има нужда от човешко внимание и съпричастност или за изпълнение на по-сложни задачи
През юни 2020 г. CB Insights идентифицира чатботовете с изкуствен интелект като една от технологиите, които ще променят обслужването на клиенти в световен мащаб през следващите години.
Пробвай безплатно
Заявете безплатен 14-дневен пробен период! Не се изисква кредитна карта.
Заявете демо
Все още не сте готови?
Заявете демо с нашия екип.
 
Контакт и Абонамент