5 причини, поради които вашите клиенти ще харесат вашия AI чатбот
Повече доволни клиенти, повече директни продажби! AI чатботовете могат да обслужват клиентите не по-различно от хората! От няколко години начинът, по който взаимодействаме с брандовете, наистина се промени. Хората търсят брандове, които предлагат лесна онлайн комуникация и опции за самообслужване и поддръжка 24/7. На всичкото отгоре знаете, че вашите клиенти са движещата сила на вашия бизнес. Без тях изобщо нямаше да сте в бизнеса. Затова е важно да направите всичко възможно, за да са щастливи и доволни.
Какво да имате предвид, преди да инвестирате в AI чатбот?
Хората винаги искат да знаят каква ще бъде цената и цялата инвестиция за нещо, което искат да закупят за своя бизнес или за лична употреба, като например нова технология, услуга или друго. Общата инвестиция обикновено означава не само парите, но и времето и усилията, които ще са им необходими за внедряването, поддръжката, развитието или използването. Ето защо искаме да хвърлим малко светлина върху общата инвестиция в AI чатбот за бизнес сайта, за да бъдете напълно информирани, преди да изберете такъв за вашия бизнес.
14 мита за AI чатботовете: Очаквания срещу реалност
AI чатботове! Хората ту ги мразят, ту ги обожават, но с точното познаване как правилно да се планират такива проекти, на внедряването, обучението, създаването на съдържание, промотирането на чатбот, и какви грешки да избягвате преди официалното им пускане, със сигурност те ще вършат работата си и очакваните страхотни резултати ще се превърнат в реалност.
Как да планирате правилно своята стратегия за съдържание на чатбот с изкуствен интелект
Много хора се интересуват от чатботове, особено с разговорен AI, защото могат да получат информация от тях бързо и лесно. Близо 40% от интернет потребителите по света предпочитат да взаимодействат с чатботове пред виртуални агенти. С големите индустрии, включително търговията на дребно и здравеопазването, които се обръщат към дигиталните технологии, чатботовете ще продължат да нарастват по популярност, според Insider Intelligence.
5 начина, по които бизнесите използват AI чатбот за подобряване на обслужването на клиентите
Търсите ли начини да подобрите процеса по обслужването на клиентите ви? Ако е така, може да обмислите използването на AI чатбот. Бизнесите отдавна използват чатботове с изкуствен интелект, за да подобрят обслужването на клиентите по различни начини. Те използват чатботове, за да предоставят 24/7 обслужване на клиенти, да автоматизират рутинни запитвания и да предлагат по-персонализирани оферти.
На вниманието на CEO и HR: чатботовете подаряват здраве на персонала и компанията
Чатботовете – добрите приятели на служителите. Те са вече навсякъде. Искате да попитате за свободни стаи в хотел, но искате да почивате с куче? Пишете или дори си говорите с чатбот. Искате да запазите билет за представление, но само в определени часове? Чатботът ви показва как. Искате да смените поръчка, адрес за доставка, да презаверите самолетен билет? Чатбот ви ориентира и после изпълнява действието, което сте одобрили. Започваме да свикваме с тях.
Чатбот тенденции при банките и финансовите институции
Банките и финансовите институции са сред първите 3 индустрии в използването на чатботове. Очаква се процентът на използване да се увеличи през следващите няколко години, особено за чатботовете с изкуствен интелект. Дигиталните банкови услуги са предпочитани от повечето банкови клиенти и използването им се увеличи по време и след пандемията. Използването на технологиите за самообслужване в тази индустрия също нарасна, като AI чатботовете са част от тази тенденция.
Топ 26 най-често задавани въпроси за AI чатботовете
Знаете ли, че 74% от интернет потребителите предпочитат да използват чатботове, когато търсят отговори на лесни въпроси, според PSFK (Piers Fawkes и Simon King – американска медийна и изследователска компания)? Чатботовете се използват от различни компании обикновено за автоматизиране на ЧЗВ и рутинни задачи. Когато вашите клиенти зададат много повтарящи се въпроси като следните по-долу, чатботът ще им помогне с незабавен отговор, 24/7, а екипът ви ще има време за по-сложните задачи.
10 грешки, които да избягвате при внедряване на AI чатбот на вашия сайт
Чатботът е тук, за да остане – с нашия бизнес, с нашите клиенти и персонал. Как обаче да бъдете сигурни, че го използвате правилно и не допускате грешки? Ето как: поучете се от тези, които вече са допускали грешки и са се поправили. Използвайте добрите практики, които ще ви споделим, и избягвайте грешките за да имате работещо AI решение – вашия чатбот, в полза на всички в екосистемата на вашия бизнес.
Как правилно да тренирате разговорен AI за своя чатбот
Разговорният AI е сравнително нова концепция и истинска модна дума в света на бизнеса. Какво е разговорен AI и как можете правилно да го обучите за своя чатбот? Разговорният AI е вид изкуствен интелект, който е проектиран да имитира човешки разговор. Може да се използва за обслужване на клиенти, за продажби и маркетинг или дори за лична употреба. Дефиницията за разговорен AI според Gartner е „AI технология, която позволява естествени разговори между хора и дигитални устройства или системи“. С други думи, това е процесът да накараш един чатбот или дигитален асистент да звучи по-човешки.
Как да създадете балансирана стратегия между служители и AI чатбот
С промените в света на работните процеси се променя и начинът, по който общуваме с бизнеса. В един все по-дигитализиран свят е важно да се намери баланс между човешкото взаимодействие и автоматизираната комуникация като AI чатботовете за най-впечатляващите резултати. Ако търсите най-добрата стратегия за балансиране на работата на вашите служители и вашия нов AI чатбот, спрете да търсите! Тук ще споделим някои съвети как да подобрите производителността на служителите ви с чатбот с изкуствен интелект и да ги организирате да работят в хармония.
Как да направите маркетингова кампания с AI чатбот
Чатботовете вече се използват от 55% от бизнесите, за да привличат по-качествено потенциални клиенти и да постигнат своите маркетингови и търговски цели. Според друго проучване 38% от потребителите смятат, че брандовете трябва да използват чатботове и за продажби, промоции и оферти за по-стойностна маркетингова кампания. Компаниите винаги търсят по-различни и по-интересни начини да пуснат следващата си маркетингова кампания, за да привлекат клиенти.