Вече сте настроили рекламите си в социалните медии или другаде. Време е да решите къде да отиде клиентът и какво ще бъде неговото или нейното преживяване след това желано щракване. Къде клиентите ще направят поръчка, своята резервация, ще насрочат среща или друго действие? Първата мисъл е на вашия бизнес уебсайт. Ами ако нямате уебсайт или искате да тествате различни призиви за действие? Решението е да използвате целева страница за по-висок процент на продажбите, допълнителни и кръстосани продажби. Целевата страница е една уеб страница с CTA (призив за действие), създадена и използвана за конкретна кампания или оферта. Маркетолозите използват целевите страници от години за специални оферти и отстъпки, кампании за нови продукти и услуги, отговори на въпроси на клиенти, за тестване на различни идеи и други цели. Когато се използва чатбот на такава страница, това се нарича разговорна целева страница, която според маркетингови експерти конвертира 3 до 4 пъти по-добре от целева страница без такъв инструмент за комуникация.
Целева страница с чатбот, който също има разговорен AI, има множество предимства. Когато клиенти бъдат насочени към такава страница, те не са сами там с вашия призив за действие и своите въпроси. Има някой, който ги приветства и е готов да говори с тях по всяко време на деня, да ги напътства и да се ангажира с тях 24/7. Всеки път, когато клиентите щракнат върху реклама или органична публикация, която насочва към страницата, за да предприемат определено действие, чатботът е там, за да ги води по-бързо през маркетинговите и продажбените фунии, които сте създали за тях, за да продължат своят клиентски път и да им осигури по-добро интерактивно изживяване. Планирайте чатботът да отговаря на въпросите на клиентите, свързани с темата на целевата страница, да отговаря на техните нужди и да ги насочва към правилните решения.
Целевата страница с чатбот може да се използва и за A/B тестване с целева група от потребители за нови продукти и услуги. Променете цветове, CTA бутони, изображения, различни менюта и съобщения в чатбота. Клиентите биват насочвани към две различни страници или към една и съща страница след извършване на промените, за да разговарят с два различни чатбота, които ги насърчават да извършат определено действие и след това да се анализира кой от тях се харесва повече на клиентите и ще достигне крайната цел по-бързо и по-лесно. Продължавайте да подобрявате страницата и чатбота на нея въз основа на събраните отзиви от клиенти, докато достигнете желания резултат. Това е добра практика, когато бизнесът иска да предостави най-добрия продукт или услуга и първо ги тества за обратна връзка от клиентите. В края на този процес вашият бизнес ще се сдобие и с перфектния чатбот, който след това може да e постоянно на вашия уебсайт.
Целевата страница с чатбот може да се използва и за събития като конференции, семинари, сватби, абитуриентски балове, отваряне на нови магазини, събития за нови книги и много други поводи. Ако вие или вашата компания организирате събитие, можете да създадете целева страница за събитието с чатбот с или без разговорен AI, за да предоставите на всички гости информация за целта на събитието, местоположението, датата и часа и други често задавани въпроси. Можете да споделите линк или QR код към страницата или към конкретен елемент на чатбота, като регистрационна форма, за да го популяризирате сред потенциални клиенти, да събирате регистрации с удобството на 1 щракване или сканиране за участниците и да увеличите интереса към събитието. По този начин обработката на всички въпроси и запитвания ще бъде поета от чатбота и ще освободи повече време за реалното планиране и организиране на събитието.
Umni.bg създаде своя собствена целева страница с AI чатбот – Чатбот Гуру, който говори за чатботове (между другото, не сме виждали такъв някъде другаде). Ще видите някои от функциите, показани в това видео, които водят до предимства за бизнеса. Забележете как чатботът поздравява клиентите, когато кажат „Здравей“. Общите поздрави и вежливите отговори от страна на чатбота помагат на клиентите да го възприемат по по-човешки начин, а не като робот. Можете да обучите разговорния AI да отговаря на въпроси за вашия бизнес, какво прави, какви услуги и продукти предоставя и да пренасочвате клиентите да попълват форми за повече информация или конкретна заявка. Незабавните отговори и съдействие от страна на чатбота гарантират, че вашият бизнес няма да пропусне възможност за продажба. И накрая, но важно: когато клиент иска да се свърже с вашия бизнес, той или тя не трябва да отива на друга страница на вашия сайт – както информацията, отговорите така и всички видове форми, от които се нуждаете, са в чатбота. Чатботът ще предложи форма за контакт, който клиента да попълни веднага, след което ще насърчи потребителя да се абонира за бюлетин, за да получава новостите от вашия бизнес.
Вашите клиенти и служители ще оценят такава целева страница за комуникация, която работи от първия ден в полза на тях и вашия бизнес. Не се колебайте да се свържете с Umni.bg днес, за да имате своя собствена целева страница с чатбот с разговорен AI утре!