Чатботовете и Смарт туризъм в Панагюрище
Презентация на Umni.bg бе в програмата на двудневен семинар за журналисти, който се проведе на 11 и 12 юли в Панагюрище. Организатор на събитието бе “Асарел-Медет” АД, a семинарът бе проведен на територията на “Каменград Хотел & СПА”. Поводът за събитието бе социално-икономическото развитие на Панагюрище и перспективи за младите хора. В семинара участваха представители на национални, регионални и местни медии, представители на различни организации и на местните власти.
Елица Стоилова, CEO на Umni.bg, бе поканена в ролята си на лектор през втория ден от семинара. Тя подготви специална презентация за събитието с фокус върху възможностите на чатботовете и Смарт туризма в Панагюрище. Статистики и резултати от изследвания не липсваха, както и примери от практиката.
В унисон с изложената информация, г-жа Стоилова представи на присъстващите първия градски чатбот в България – Пловдив Сити Консиерж, виртуалния асистент на Европейската столица на културата‘19, който Umni.bg разработи по-рано тази година.
СПА Хотел “Медикус” с чатбот от UMNI
Семейството на виртуалните асистенти на Umni порастна с още един член – чатботът на СПА Хотел “Медикус”
Чатботът на хотела обслужва на два езика, а услугите му включват:
- предоставя помощ при избора на помещение и извършва резервация
- обяснява за вариантите за разплащане, условията и подробностите в случай на анулиране
- предоставя детайлна информация за ресторанта и бара
- дава детайли относно СПА-центъра и услугите, спортните дейности, услугите, паркинг и локация, групови оферти
- разяснява какво е работното време на всички отдели в хотела
- съдейства за директна връзка с рецепцията на хотела
Регионална библиотека “Пенчо Славейков” – Варна се довери на UMNI
Umni.bg създаде виртуалната библиотекарка-асистент Ели, която е част от екипа на Регионална библиотека “Пенчо Славейков” – Варна.
Асистентът Ели разкрива възможностите на чатбот технологията в помощ на бизнеса с един по-различен подход, който улеснява достъпа до информация и подпомага цялостната комуникация между читателите и Регионална библиотека “Пенчо Славейков” – Варна.
Към Ели можете да се обръщате за:
- информация за услугите на библиотеката
- да проверите за наличност или да презапишете книга
- информация за всички отдели в библиотеката и работното им време
- търсене по заглавие на книга
- директна връзка с библиотеката
“Пловдив Сити Консиерж” на Umni.bg в ефира на БНТ 1
В емисията на БНТ 1 “По света и у нас” бе излъчен специален репортаж за първия градски чатбот в България – Пловдив Сити Консиерж, проект на Umni.bg.
В материала бе показано какво представлява виртуалния асистент на Европейската столица на културата‘19 и към кого е ориентиран.
В интервю за ефира на БНТ Елица Стоилова, CEO на компанията, разказа подробности около съдържанието и употребата на градския чатбот на Пловдив и как чатботът помага.
Прогноза за времето, информация за качеството на въздуха и дневен хороскоп са част от допълнителните възможности, с които „Пловдив Сити Консиерж“ прави престоя на посетителите на града по-удобен.
Можете да прочетете материала по БНТ 1 тук
[ucaddon_orange_umni_video_player video_url=”https://umni.co/wp-content/uploads/2019/06/psn230619-8-30-virtualen-asistent-pomosht-turisti-x264-671310.mp4″ video_poster=”16396″ uc_init_settings=””]
Umni.bg вдъхновява
Основателят и CEO на Umni.bg, Елица Стоилова беше поканена като гост-лектор в четвъртото издание на Rails Girls Vratsa, което се проведе съвместно с организацията Vratsa Software.
Наред с последните данни от статистики, изследвания на световни марки и трендове, Елица разказа подробности за своята 22-годишна кариера в хотелиерството и туризма в Северна Африка и в региона на Тихия океан. Тя сподели с присъстващите интересни факти около голямата промяна за нея в професионален план – защо и как чатботовете станаха част от живота й, и какво ни очаква в бъдещето -автоматизирането на комуникацията с клиентите.
Чатботовете в хотелиерството – настояще и бъдеще
Автоматизацията в обслужването на клиентите не е сезонна мода, това е бъдещето, което се случва тук и сега, както по света, така и в България.
Роботи-консиержи, “умни” хотелски стаи и чатботове в месинджърите са все по-предпочитани от всякакъв тип и мащаб бизнеси в хотелиерството и туризма.
Какви са последните статистически данни и проучвания, каква е почвата за такива иновации у нас, как и къде можем да ги прилагаме? Кои са уроците по мениджмънт в хотелиерството от малък тропически остров?
Това са само част от темите, които засегна Елица Стоилова – основател и CEO на първа чатбот агенция в България – Umni.bg, в интервюто си за списание Business Club.