Интервю, EvropaTV
Бизнесът продължава да търси най-бързия път за комуникация с клиентите си, така че да им е от полза по всяко време… И така се ражда идеята за чатбот – автоматизирана комуникация между хотелите и техните клиенти.
Елица Стоилова: „Любимият ми пример е бота „Едуард“ на една голяма хотелска верига във Великобритания. Ботът е пуснат май месец преди 2 години и тогава той говори на един език, отговаря на 180 въпроса за 2 хотела. Две години по-късно „Едуарт“ отговаря на 16 000 въпроса за 14 хотела и до толкова вече му е настроена работата с клиентите, че самите клиенти, макар че са уведомени, че разговарят със софтуерно решение, забравят за това и го търсят на рецепция да му благодарят за услугата, оставят му на рецепцията пликове с бакшиши за доброто обслужване. „Едуард“ има две номинации за служител на месеца от клиентите и дори едно предложение за граждански брак.“