Това лято завършва със страхотни новини за Umni.bg и развитието на нашата платформа.
Тайната, която вече не можем да пазим и с благодарност споделям днес, е, че приключихме последващ кръг за набиране на средства с нашите инвеститори, Loyal VC LP от Канада и ангел-инвеститор от България.
Umni е първата българска платформа, която позволява на бизнеса от всяка индустрия лесно сам да създава, поддържа и обучава свой AI дигитален асистент за своя уебсайт, който да предоставя денонощна интелигентна поддръжка на клиентите и да събира обратна връзка чрез динамични форми.
Благодарим на нашите инвеститори от сърце, че вярват в нас и непрекъснато ни подкрепят в нашата мисия да предоставяме на бизнеса лесен за използване инструмент с разговорен AI, за да спести време и ресурси и да увеличи продажбите. Екипът на Umni.bg възнамерява да използва средствата за да ускори развитието на платформата за автоматизация на разговори, да разшири екипа и да се съсредоточи върху маркетинга и продажбите.
Това лято работихме усилено и добавихме нови функции като текст към глас в нашия уиджет за уебсайт, самостоятелно обучение на разговорния AI и модул за генериране на форми в платформата.
Нямате уебсайт? Не се притеснявайте, можете да генерирате първата си уеб страница с умен дигитален асистент директно в платформата на Umni и веднага да го научите как да отговаря на въпроси на вашите клиентите. Дигиталният асистент не само може да предоставя информация и да отговаря на най-често срещаните въпроси, но също така може да насочва клиентите към различни форми въз основа на бизнес нуждите – от регистрация за събитие или уебинар, резервация на услуга, събиране на поръчки, запитване за промоция в бота, до обратна връзка от клиенти, въпросник или друго.
Очакваме с нетърпение да помогнем на бизнесите да постигнат успех в своята дигитална трансформация, като им предоставим достъпен AI инструмент за автоматизация на разговорите, който те напълно разбират и контролират и с който могат да превърнат въпросите на клиентите в данни за тяхното поведение, както и да предоставят безопасен 24/7 инструмент за самообслужване за своите клиенти.