Чатбот + разговорен изкуствен интелект + лайв чат е перфектната комбинация за една компания, когато иска да предостави на клиентите успешен инструмент за дигитално самообслужване.
С новата функционалност в платформата на Умни – лайв чат модул, достъпна на нашите клиенти от февруари’21, нашата компания не само постигна поредния крайъгълен камък в предложенията си за бизнеса, но предоставя на бизнесите възможността да имат балансирано, удобно, бързо и успешно клиентско обслужване.
Чатботът поема тази част от обслужването, при която потребителите могат да се самообслужат по теми и задачи, предефинирани и достъпни чрез навигация в чатбота.
Разговорният ИИ се включва, когато потребителят зададе въпрос. Колкото повече питат потребителите, толкова по-умен и богат на информация става разговорният модул на чатбота и толкова повече теми и въпроси може да обслужва без намесата на персонала, 24/7.
Когато потребителят не е открил информацията, която търси или тя не е налична в бота и в неговия разговорен модул, или ако има сложен казус, при който е належащ разговор със служител на бизнеса, тогава идва моментът да се включи и използва лайв чат модулът в бота. След активиране на лайв чата от потребителя, ботът изпраща нотификация на бизнеса за клиент, очакващ включване в чата от персонала. Цялата комуникация с клиента в чата се случва през платформата на Умни, където персоналът може да проследи всички съобщения от клиенти, да включи или изключи лайв чата за конкретен клиент, да изпраща текст, изображения и линкове, да създава своя „библиотека“ от готови отговори за по-бърза комуникация с клиентите и други настройки.
Лайв чат модулът в платформата на Умни спестява се време и ресурси, лесен и удобен за използване е, и комуникацията през него носи удовлетворение както на клиентите, така и на персонала.
За повече информация, звънете или пишете на имейл ????