Хотелският уебсайт 2023: прахосъбирачка или машина за пари в свят без бисквитки?
Проучване на хотелската платформа Site Minder от януари’22 показва, че бумът на директни продажби при хотелите в световен мащаб през последната година изведе хотелския уебсайт в топ 3 източника за хотелски резервации и приходи за повечето пазари, обхванати от изследването.
Ако всички пътища водят до Рим, всички дигитални пътеки трябва да водят до сайта на хотела – не само като място за онлайн продажба, но и за събиране на клиентски данни от първа и нулева страна. Какво трябва да направи хотелът за да превърне сайта си в машина за пари?
Елица Стоилова, нашият CEO, беше поканена да напише статия по темата в BGTourism.bg и споделя множество идеи в отговор на този въпрос, като само една от тях е използването на умен хотелски чатбот. Можете да прочетете цялата статия от линка.
Линк към статията тук.