Всеки месец ITB популяризира статии от ITB Community Insights на всички членове на общността. За нашия екип е чест да бъдем включени в бюлетина на ITB за април 2022 г., с нашата статия „Следпандемичните възможности за AI чатботовете в хотелиерската и туристическата индустрия“ наред с 3 други статии. Радваме се, че темата за използването на AI чатботове в хотелиерството и туризма продължава да привлича вниманието.
Според Juniper Research, 43% от съществуващите чатботове са разположени на уебсайтове срещу 48% в месинджъри и се очаква броят на чатботовете, разположени на бизнес уебсайтове, да се увеличи. AI чатбот на сайта служи като първи контакт за клиентите, отговаря на често задавани въпроси и да събира запитвания както от потенциални клиенти, така и от гости. Чатботовете стават още по-важни за хотелите и хотелиерския бизнес, тъй като ново проучване на Site Minder от януари 2022 г. показва, че бумът на директния трафик за хотели в световен мащаб през изминалата година изведе в класирането уебсайта на хотела до топ 3-те канала за хотелски резервации във всички пазари, обхванати от изследването. Решението за пропуснати обаждания, въпроси и заявки е уебсайтът да е интелигентен, като има AI чатбот на него – една бизнес необходимост, за да се гарантира, че бизнесът може да отговори на всички въпроси и нужди на клиентите и да запази клиента, а не технологична мода. Не е изненадващо, че през 2022 г. се очаква внедряването и предлагането на чатбот от хотели да се увеличи с 53% (64% сред независимите хотели), според проучване от януари 2022 г. на NYU Tisch Center of Hospitality и StayNTouch PMS.
Ето нашата статия.