Нашият клиент, 5-звездният хотел Casa di Fiore, беше включени в доклада на Digitalk за най-добрите проекти’2021 в резултат на проведения конкурс с А1, като пример за успешно внедряване на чатбот с изкуствен интелект. Приятно е да видим, че темата за чатботовете не се засяга само в проекта на хотела (стр.76), но и на други места в доклада.
Ето няколко цитата от доклада:
“В отговор на предизвикателства като липса на персонал и нуждата от 24/7 комуникация с гостите си от хотел Casa di Fiore SPA and Medical интегрират дигиталния асистент
„Госпожица Фиоре“, базиран на българската платформа за ИИ чатботове Umni.bg. Той започва в последните месеци на 2021 г. и към днешна дата предоставя информация за хотела и хотелските услуги на 2 езика, български и английски, както чрез навигация на готови текстове, изображения и бутони, така и посредством разговорен модул.
Според проучването на HubSpot, 76% от допитаните компании използват автоматизация, а 26% от тези, които не използват, смятат да го направят през 2021 г. 58% от маркетолозите залагат на автоматизацията за управление на задачите, 42% – на съдържанието, и при 31% процесът намира приложение при чатботовете.
Чатботовете станаха популярни главно в сектори с продажби в реално време като онлайн магазини. С времето тяхното използване се разшири и вече се използват от различни бизнес сегменти. През 2021 година 47% от маркетолозите заявяват, че са използвали ботове в маркетинг дейността.
Изкуственият интелект се превръща в основен инструмент за конверсии и оптимизация, а използването му от маркетинг експертите е нараснало със 190% от 2018 до 2020 година.”
Целият доклад е тук.