Какво е общото между брандове като Sephora, L’Oreal, Madison Reed, Estee Lauder и българското студио Beauty Point? Всички тези бизнеси в сферата на красотата използват чатбот за да общуват със своите клиенти, за продажби на услуги, записване на час и друго.
Още през 2016 г. първият чатбот на Sephora увеличава поръчките на клиентите на този бранд в магазините с 11%. Чатботът Бютко на платформата на Umni.bg помага на Beauty Point да дигитализира административната работа по обслужването на клиентите и резултатите са на лице: 20% от новите клиенти правят своето първо записване за час през чатбота и всеки ден има поне 1 нова резервация, направена с помощта на чатбота.
Това е само мъничка част от историята, която управителя на Umni, Елица Стоилова, разказа на близо 30 собственици и управители на клиники от частния естетичен и здравен бранш. Презентация на Umni.bg беше включена в програмата на обучителния семинар Aesthetic Business Academy. Темата на 1-часовата презентация беше „Какво е чатбот и как може да помогне на твоя бизнес“, а бюти-академията беше организирана от списание Beauty Woman със съдействието на социологическа агенция „Насока“.