Чатботовете са мощен инструмент, използван от бизнеса, независимо от индустрията и размера, за автоматизиране и подобряване на обслужването на клиентите, маркетинга и продажбите. Те променят начина, по който бизнесът взаимодейства с клиенти, партньори и служители, и стават все по-гъвкави и усъвършенствани в използването. Една от ключовите функционалности в чатбота е възможността да се насочват клиентите към интерактивно съдържание в чатбота откъдето и да е онлайн и офлайн, както и да отговаря на въпроси незабавно по всяко време на деня.
Споделяме с вас още една функционалност – този път за напреднали:
Връзка на бутон, текст или изображение в сайта към форма или карусел в чатбота
Какво ще кажете за такава ситуация: написали сте много интересна и полезна статия за вашия блог, но искате да насочите клиенти към CTA (призив за действие) във вашия чатбот, за да извършат някакво действие, споменато в публикацията чрез дума, бутон или изображение – например, да попълнят форма за регистрация или да видят карусел с допълнителни ресурси към статията, или да свалят електронна книга? При това без да напускат страничката на вашата публикация? Възможно е!
Формите могат да бъдат за регистрация, за изтегляне на полезни материали, за резервация или запазване на среща, и клиентите няма да напускат уеб страницата, за да го направят. Каруселът от карти може да бъде за вашите топ 5 продукта или услуги с директни линкове за закупуване в чатбота, или топ 10 публикации в блога, за които да се прочете повече, полезно съдържание, стъпки с инструкции за правене на нещо, Иначе казано онова, което планирате да надгради преживяването на сайта, може да бъде поставено в чатбота по по-иновативен и интерактивен начин. Веднъж изпратени в чатбота по този начин, клиентите се запознават с него като дигитален асистент, достъпен 24/7/365, който може да отговаря на различни запитвания на един или повече езици.
Има 3 начина за пренасочване на клиенти към конкретно място в чатбота (форма или карусел от карти или една карта) от място в сайта:
От бутон към форма/карусел:
Във видеото ще видите как се случва това – кликването на бутон отваря мигновено в чатбота форма за контакт, която да се попълни, така че клиентите да се свържат директно с вас чрез чатбота без да напускат страницата, на която са. Бутоните могат да водят и до карусел от карти с интересно и полезно съдържание.
Текст към карусел/форма:
Във видеото ще видите също как от текст в публикация в блог клиент може да бъде насочен към карусел от карти в чатбота, за да се запознае допълнително с предимства на вашия продукт или услуга. Това спомага за предоставяне на по-персонализирано съдържание – само онези, които са кликнали върху този текст, ще бъдат насочени към информацията в чатбота (форма или карусел от карти).
Изображение към карусел/форма:
Използването на изображение, която да насочва чатбота към полезно съдържание или форма за попълване, също е по-интерактивен начин за предоставяне на ценна информация. Клиентите щракват върху изображението, в което има CTA, и чатботът ще отвори мигновено това желано действие, което бизнесът иска те да направят.
Създаването на директни връзки от бутони, текст и изображения във вашия сайт към форма или карусел в чатбота е ефективен начин да ангажирате клиентите и други потребители на чатбота без излишни стъпки като преминаване от страница в страница и да им предоставите ценна информация или възможности по проактивен и персонализиран начин. Самата директна връзка представлява малък код, който се генерира от платформата Umni.bg и се слага в кода на сайта за съответния елемент за връзка с чатбота.
Свържете се с нас за демо, за да видите в действие как работи една от споменатите функционалности, и да планирате вашия проект за чатбот преди вашите конкуренти.