Насочете всички потенциални и настоящи клиенти там, където искате да бъдат, с 1 кликане или сканиране. AI чатбот на вашия уебсайт може да ви помогне да направите това. Можете да увеличите трафика на уебсайта, да увеличите продажбите и реализациите. Всички клиенти ще бъдат насочвани към едно място, но по персонализиран път според тяхното търсене и нужди, и ще бъдат точно там, където сте искали да ги насочите – в конкретно съдържание на чатбота, което се отваря на конкретна уеб страница.
Чрез социални медии, месинджъри, SMS и реклами: Когато даден бизнес има много акаунти в социални медии и клиентите задават въпроси във всички тях, компанията може да ги пренасочи като сподели линк или QR код към страница на уебсайта в комплект с точна информация или действие в чатбота – да попълнят формуляр или да зададат своя въпрос в чатбота, за да не бъде пропусната възможност да бъдат обслужени клиентите. Директните линкове към чатбота в публикации в социалните мрежи, в реклама, в месинджър и другаде могат да отведат клиента до повече подробности за продукт или услуга, отговор на въпрос, запитване или форма за регистрация, резервация, или да се регистрират, за да получат нещо безплатно („магнити“) като безплатен пробен период, промоционални кодове, електронна книга, безплатни ръководства или друго в чатбота, като линкът ще отвори чатбота на предварително избрана страница на уебсайта. Изключително фокусирана помощ за клиентите, с 1 щракване или сканиране и от всяко място.
Чрез имейли: Когато търговците изпращат имейли до потенциални клиенти, те могат да поставят в тях линкове към чатбота с конкретни действия – формуляр за регистрация, „магнит“ – за изтегляне на нещо безплатно, повече информация за продукт или услуга, директна поръчка, отговор на въпрос или друго. Чатботът автоматично ще събира данни за поведението на клиентите и ще сортира всички кликвания и въпроси, за да може маркетинговият екип по-късно да ги анализира. С този анализ търговците могат да създадат последваща автоматизация от последователни имейли с по-персонализирани оферти, за да задоволят клиентските интереси и посрещнат техните нужди.
Офлайн: Когато бизнесът организира събитие или друга офлайн дейност, той се нуждае само от QR код с линк към чатбота върху листовка, банер, плакат, визитна картичка, тениска, подарък, продукт или прожектиран на екран. 1 сканиране и клиентите ще използват чатбота за регистрация, за споделяне на електронната си поща, за да получат нещо, за намиране на информация в чатбота чрез текст, изображения, линкове към VR или видеоклипове, за получаване на отговори на ЧЗВ и др. . Всичко това и много повече може да бъдат споделено в чатбота като съдържание, а чатботът ще запази данни за поведението на клиентите за да се анализират след събитието.
Ето пример за директен линк, поставен в публикация на Facebook страницата на наш клиент, който води клиента до форма в чатбота за попълване. Клиентът се изпраща да направи директна резервация на стая в хотелски комплекс „Изгрева“ на сайта им на точното място в чатбота: карта с информация за стаята и бутон за резервация. По този начин потенциалните клиенти са само на 1 клик от директната продажба, която трябва да се направи. Това е много лесен начин да го направите и много ефективен, съгласни ли сте? Ако все още не сте сигурни, винаги можете да научите повече добри практики за използване на AI чатбот, за да се доверите изцяло на технологията.