Това, което много хора не осъзнават, е, че AI не е само създаването на роботи, които могат да изпълняват досадна работа вместо нас. Става дума и за създаване на програми и устройства, които могат да взаимодействат с нас на по-лично ниво. Всички познаваме усещането да говорим с агент от обслужване на клиенти и да се чувстваме сякаш говорим с робот. Това е разочароващо и може да ни накара да се почувстваме “откъснати” от компанията, с която се опитваме да се свържем.
Възможно ли е обратното? Може ли да разговаряме с робот, който наистина може да поддържа човешки разговор? Това е силата на чатботовете с разговорен изкуствен интелект. Те могат да ни накарат да се чувстваме така, сякаш говорим с друго човешко същество.
Тренирането на чатбота за общи разговори и чатене може да изглежда като безсмислена задача, но е от съществено значение за изграждането на силни взаимоотношения, създаването на разговори, които изглеждат натурални и създаването на цялостно Wow преживяване в чатбота.
Тъй като се придвижваме към един все по-дигитален свят, по-важно от всякога е да намерим начини да възпроизведем топлината и връзката на разговора лице в лице. Добра практика е да обучите AI чатбота да поздравява клиентите, да разказва забавни вицове, да казва благодаря и сбогом, да пита дали може да помогне с нещо повече или да знае подходящи за вашия бизнес теми за общи разговори (напр. рецепти за готвене, късметчета, остроумни коментари или друго). Можете да обучите своя чатбот как да отговаря на теми като комплименти или екзистенциални въпроси. Можете дори да научите своя чатбот как да се справя с груби и агресивни думи от клиенти – на служителите на всички фирми се случва понякога да се справят с разговор с такива клиенти. Използвайте AI чатбот, за да се справите с тях по учтив и спокоен начин, за да им дадете това, което искат веднага и по всяко време.
Общите разговори са задължителни, ако искате клиентите ви да останат доволни и да ви благодарят за помощта. Платформата на Umni.bg предоставя предварително обучен модул за общи разговори, не се колебайте да помолите нашия екип да го зареди във вашия AI чатбот, когато започнете да го обучавате на платформата на Umni.bg. Не забравяйте да персонализирате отговорите в този или други предварително обучени модули за нуждите на вашия бизнес и клиентите. Umni.bg има предварително обучен AI модул за хотел, който незабавно разпознава и отговаря на 750+ хотелски теми с 8000+ клиентски въпроса, което означава, че AI чатботът може да работи от ден 1. Нашите клиенти, 5-звездният хотел Casa di Fiore Medical & Spa и хотелски комплекс “Изгрева”, вече го използват и всеки месец постигат все по-добри резултати.
Ето пример за реален разговор на потенциален клиент на хотелски комплекс “Изгрева” и техния AI чатбот Изгревчо: Потенциален клиент пита за цените за посещение на басейна и чатботът веднага отговоря на въпроса. След това клиентът благодари на бота и той му отвръща със същото. Потребителят отговоря още веднъж с “ок”, а ботът прави опит да надгради разговора и пита дали има нещо друго, с което може да помогне. След това клиентът написа „не, благодаря и чао“ и ботът „махва“ за сбогом с допълнителна информация, че Изгревчо се радва, че е помогнал. Този разговор можеше да се проведе между клиента и персонал на хотела. Ето защо общите разговори са толкова важни и трябва да имате такива във вашия чатбот. Доволен клиент и доволен бизнес с помощта на AI чатбот, създаден на платформата на Umni.bg. Искате ли и вашите клиенти да са толкова доволни? Свържете се с нас, за да започнете пътуването си с AI чатбот!