Колкото по-рано се запознае един маркетолог с концепцията за чатбот технологията и нейното многолико използване, толкова по-добре. Най-добре е първият контакт да е още в училище или на университетската скамейка. Тогава чатботът ще бъде инструмент за работа, а не герой на Арнолд Шварценегер.
Ето затова за втора поредна година управителят на Umni.bg, Елица Стоилова, изнeсe лекция за чатботовете с изкуствен интелект пред студентите-маркетолози от Нов Български Университет, по покана на Жюстин Томс. Жюстин е дългогодишен преподавател в НБУ, блогър, консултант по онлайн медии и маркетинг и ръководител на ABC Design & Communication. От презентацията студентите научиха за историята на чатбота, как се използва за клиентска поддръжка, за маркетинг и продажби, и за развлечение на клиентите, какви функционалности може да има един чатбот както и добри практики при създаването и използването на чатбот с изкуствен интелект.