Благодарим на Digitalk за тяхното изследване относно използването на AI чатботове в електронната търговия и възможността, предоставена на нашия екип да сподели нашия опит и възгледи по тази тема. Публикацията е на български език и е част от по-мащабно изследване за технологиите и бъдещето на електронната търговия. Ето кратък преглед:
„Според Елица Стоилова (изпълнителен директор на Umni.bg) има няколко тенденции, които са в основата на навлизането на AI чатбот платформи в сектора на електронната търговия. „Те са свързани с развитието на самата технология – разговорния AI, който става все по-достъпен. В същото време чатботовете стават все по-умни, по-бързи и по-точни. Организациите преминаха през етапа “това е модерно” и започнаха да се фокусират по-целенасочено върху използването на AI чатботове като бизнес инструмент за постигане на конкретни резултати, включително фокусиране върху обучение на AI, интегриране на чатбота с други бизнес системи, обръщане на внимание на поведението на клиентите в асистентите и тяхното настройване. Чатботовете днес преминават от малки проекти за дигитален маркетинг към дългосрочни и добре планирани инструменти за продажби, маркетинг, спестяване на средства и ресурси и други бизнес цели“, изброява съоснователят на Umni.bg.