Umni.bg беше гост на блога на ABC Design & Communication по темата за онова, което малко бизнеси знаят за чатботовете. Ето само един от важните коментари, коиото направихме, а останалите прочетете в публикацията:
Първото и много важно нещо е, че чатботът не е решение от типа „включи и забрави“. Един добър чатбот може да започне работа на съвсем базово ниво, когато потребителите само кликата на бутони в него, но това е етапът, в който се събира обратна връзка как потребителите го ползват и какво търсят, за да се идентифицира бъдещата насока за развитие на чатбота.
Чатботовете са дългосрочни проекти, изискващи внимание, анализ и надграждане за да може в един прекрасен ден бизнесът да има пълноценен „умен“ дигитален асистент.
Самият чатбот подава обратна връзка за клиентското поведение в него, която е важна за взимането на информирани интелигентни решения.