Днес PhocusWire публикува като заглавна статия на тема хотелския чатбот и защо той е задължителен инструмент на сайта на бизнеса за събиране на потребителски данни. Автор на тази публикация е нашия СЕО, Елица Стоилова. Статията е полезна на всички, не само на бизнесите в туризма – Google един ден ще престане да поддържа бисквитки и бизнесите ще трябва да разчитат повече на клиентските данни, събрани от тях на своя сайт. Чатботът на сайта е изключително подходящ инструмент за тази цел.
Любимият ни цитат от статията: Не разчитайте, че клиентите ще ви пишат имейл или ще ви се обадят всеки път, когато не са намерили това, което търсят. AI чатботът тук идва на помощ като е на линия 24/7/365.
PhocusWire е най-изчерпателният ежедневен източник на новини за и от туристическата индустрия, поддържан от Phocuswright, най-уважавания бранд в света за изследвания и събития в сферата на туризма. PhocusWire обхваща и анализира технологиите, дистрибуцията и цифровата икономика – гръбнакът на индустрията за пътувания, туризъм и хотелиерство.
Цялата статия можете да прочетете тук (EN).