BloombergTV: Как изкуственият интелект променя хотелиерството?
Интервю, BloombergTV
“Основната технология, която оказва най-значимо влияние върху живота на клиентите на хотелиерите и на самите хотелиери , е изкуственият интелект. Навлизането му в традиционни за хотелиерския бизнес системи променя изцяло работата на хотелиерите. Към момента изкуственият интелект позволява взимането на по-оптимизирани и бързи решения за създаване на едно изключително клиентско преживяване. Това каза Елица Стоилова, основател на стартъпа Umni и бивш генерален директор на хотел на Марианските острови в Тихия океан, в предаването “Бизнес старт” с водещ Христо Николов.”
Сп. „Икономист“: Umni чатботове навлизат в българските хотели
Сп. „Икономист“
До 3 години 80% от бизнесите ще използват чатботове, за да комуникират с клиентите…
След повече от 20 години работа в чужбина в сферата на хотелиерството, Елица Стоилова се връща в България с идеята да продължи да се занимава със същото и тук. Не минава много време обаче и у нея узрява идеята да приложи опита си, като го канализира в посока на технологичните иновации в бранша. “Аз гледам позитивно и оптимистично на процесите на автоматизация и смятам, че трябва да се търси баланс между това, което прави човекът – творческия подход, иновативното мислене, емоционалния подход към клиента и автоматизирането на онези еднотипни задачи и въпроси-отговори, които могат да се вършат по-добре и по-бързо от софтуер.“
БНР: Чатботове – елегантното решение при комуникацията с клиентите
…”Чатботовете могат да бъдат използвани навсякъде и за всяка компания, при която има повторяемост при обслужването на клиенти от гледна точка на въпроси и отговори. Според статистиката между 50 и 80% от въпросите, които клиентите задават, се повтарят всеки ден. да може да бъде облекчен персоналът от рутинните разговори и служителите да могат да обърнат внимание на тези клиенти, които реално имат нужда от човешка помощ, когато въпросите са по-сложни, подчерта Стоилова.”
Чатботът: 10 ползи за бизнеса
Чатботът предоставя множество ползи и удобства не само на клиентите, но и на бизнеса и неговия персонал:
-
- Отговаря на клиентите веднага, конкретно и професионално – предоставя на бизнеса пълен контрол върху качеството и съдържанието на предоставената информация
- Говори един или повече езика на клиента
- Способен е да разговаря с много клиенти едновременно, 24/7
- Спестява часове работа на персонала
- Намалява разходите по комуникацията с клиентите – чрез икономия на ресурси и човековреме
- Помага на бизнеса да оптимизира работата на персонала – повече свършени задачи за същото време
- Лесен е за използване
- Повишава удовлетвореността на клиентите – получават информация или услуга когато я поискат и в удобен формат, без да зависят от местоположение си, работно време на бизнеса или времето на денонощието, без езикова бариера.
- Повишава удовлетворението от работата за самия персонал
- Предоставя нови възможности за маркетинг и продажби – чатботът като добър член на Вашия екип е винаги готов да предложи на клиента подходяща услуга или продукт.
В.”Капитал”: Седем компании завършиха третото издание на предприемаческата програма на Founder Institute
Стартиращата компания Umni разработва чатботове, които да улеснят комуникацията между хотели, туристически агенции и потенциални клиенти. Според основателите по този начин хотелите ще могат да спестят разходи по наемането на персонал, който отговаря за връзката с посетителите. Чат ботът ще се използва срещу заплащане на месечен абонамент, който ще варира в зависимост от количеството клиенти на хотела и броят езици, който ще поддържа.
The Founder Institute е един от най-големите и предизвикателни стартъп акселератори на Силициевата Долина, с браншове по цял свят. Umni завърши Сезон 3 на акселератора в София през февруари 2018, като една от 7те компании-финалистки от общо 29 бизнеса, участващи в сезона.
Umni.co: на старта!
Нашият екип работи върху темплейт на чатбот на английски за българска къща за гости – първата в България, която ще има свой чатбот, и се готви за участие в тазгодишното издание на Международната туристическа изложба “Holiday & Spa Expo 2018” в София от 14 до 18 февруари’18.
Като всяка година, и тази над 500 компании от България, Балканите и други региони ще участват в мероприятието. Поне половината са хотели и нашият екип няма търпение да сподели с тях повече за софтуерното решение чатбот. Всичко това – само 3 седмици преди дипломирането ни от акселератора The Founder Institute на 28.02.18! Очаквайте среща с нашия екип!