Бутоните в чатбот на уебсайт помагат на клиентите с 1 щракване да намерят повече информация, да отидат на друга уеб страница на бизнес уебсайта, да отворят файл, видео или друга полезна информация. Бутоните в картите могат да бъдат до 3 в една карта и могат да се използват за:
- Допълнителна информация в чатбота – текст или друг карусел от карти
- Информация извън чатбота – линк към място онлайн: уеб страница, .pdf за изтегляне, видео, система за резервации или друго
- Форма – форма за запитване, съобщение, регистрация или друго за събиране на информация в чатбота
Хората, които предпочитат да не чатят, а да кликват, ще използват бутоните с CTA (призив за действие), за да намерят това, което търсят. Бутоните с CTA са неразделна част от елементите на чатбота и спомагат за предоставянето на множество източници на информация.
Ето пример от чатбота на Umni с карта с 3 бутона за:
- Онлайн платформа-календар за насрочване на среща за Демо
- Карусел с карти с изображения и повече информация
- Форма за запитване за допълнителна информация относно предоставяните услуги
Добра практика е да използвате всички видове бутони в картите, за да показвате информация на клиентите по различни начини, за да спечелите техния интерес и да ги ангажирате повече.