Известията – бизнесите ги използват, за да напомнят на клиентите за отстъпки и промоции, да ги уведомяват за важно събитие, тържествено откриване, наличност и за много други цели. Когато се използват в чатбот, бизнесите могат също да споделят и важни новини, известия, крайни срокове или друга важна информация. Известията в чатбота се появяват в цветна рамка (с цветове в червено, жълто, синьо или зелено) в информационна карта, което незабавно привлича вниманието на клиентите. Докато разговарят с бизнеса чрез AI чатбот, клиентите ще виждат известието, което бизнесът иска да им покаже, и те няма да го пропуснат, докато кликат и чатят. Добра практика е известията да са простички и кратки – няколко думи с CTA (призив за действие) или най-важната информация за избраното известие.
Например, нашият клиент хотелски комплекс „Изгрева“ използва тази функционалност на техния AI чатбот, за да покаже на клиентите как да попитат за наличност на хотелските стаи чрез бутон или информират за ограничена наличност на стаи в някакъв период. Добра практика е също да използвате емотикони, които са подходящи за темата, така че известието да изглежда по-ангажиращо и привличащо вниманието. Покажете на клиентите си във вашия чатбот всичко, което може да привлече интереса им, по креативен начин – покажете промоционални кодове, ограничени оферти, предстоящи разпродажби, нови функции, нови версии и всичко, което може да ви хрумне. Създайте ангажиращи известия в картите на вашия чатбот, така че клиентите да ги забележат веднага и не забравяйте да ги дублирате на всички езици във вашия чатбот, така че вашите потенциални и настоящи клиенти да ги разберат.