Чатботът с изкуствен интелект може да съдържа повече информация, отколкото уебсайт може да има с лесна навигация, а информацията се споделя лесно по персонализиран начин. Създадохте главното меню на вашия чатбот, стартирахте обучението на разговорния AI, добавихте формуляри за запитване. Винаги има момент, в който ще трябва да добавите повече информация за продуктите и услугите, които вашият бизнес предлага или нещо друго. Първата мисъл е да се предлагат по-дълги текстове, но е по-удобно, интерактивно и по-полезно тази информация да се превърне във вътрешен карусел.
Вътрешните карусели помагат да се представи неограничено допълнителна информация за услуги, продукти, условия или други, като информацията се предоставя според това, което клиентите търсят чрез превъртане/кликване или задаване на въпрос. Използват се като разширение към карта в главното меню или в друг карусел, както и когато клиентите задават въпрос, а отговорът е твърде дълъг. Дългият или сложен текст би бил по-добре представен, ако параграфите, темите или понятията в него са разделени на отделни карти с изображения и текстове, групирани в карусел. Каруселите се използват също, когато продукт или услуга има някои разновидности, или тема има подтеми, или други. Както при карусела за главното меню, добра практика е вътрешните карусели да имат не повече от 7-10 карти за превъртане, за да не се отегчават клиентите.
Ето един пример: в главното меню вие показвате, че вашият бизнес предоставя решения за различни индустрии, а във вътрешният карусел с карти са изброени видовете индустрии с повече информация и подробности по индустрия. Можете да видите и пример за вътрешен карусел на един от нашите клиенти – Хотелски комплекс „Изгрева”, който използва вътрешен карусел от карти с изображения и информация за забележителностите около хотела – не е основната тема, която да се показва в главното меню на чатбота, но това е нещо, което гостите ще търсят, след като направят резервацията или при пристигането си в хотела, за да се насладят на почивката си. Вътрешният карусел с карти може да се използва и за показване на предимствата на вашите продукти и услуги – в главното меню са техните характеристики и бутони за закупуване, а във вътрешният карусел се споделят други полезни съвети за клиенти и информация, която биха търсили, но не веднага. Използването на вътрешен карусел като разширение към главното меню заедно с другите функционалности може да спомогне за акумулирането на повече информация, отколкото самия уебсайт може да има за лесно навигация. Затова чатботът на уебсайт е толкова важен за по-нататъшния растеж и развитие на бизнеса – да имате 24/ 7 представител на бранда, с който клиентите биха искали да разговарят по всяко време на деня и да получават необходимата информация незабавно.