Интеграциите в чатбот помагат за автоматизацията на различни бизнес/комуникационни процеси и улесняват обслужването на клиентите 24/7.
Примери за интеграция на чатбот с различни резервационни системи, CRM и други платформи са записването на час за услуга, резервация на стая, проверка на статус и синхронизирането на информация между чатбота и други системи, които предлагат API.
Umni.bg предлага от тази година интеграция на чатбот с Fitsys, система за управление на клиники за естетична дерматология, салони за красота, клубове за спорт, йога и уелнес.
След избиране на процедурата, за която клиентът иска да запише час, чатботът предлага възможност за избор на дата и показва всички свободни часове за съответната процедура, за да направи резервация.
Интеграцията е изцяло автоматизирана между чатбота от Умни и Fitsys и не изисква човешка намеса, което позволява на клиента да се самообслужи и да направи резервация през чатбота бързо и лесно по всяко време.