Здравей – Здравей! отговори умният чатбот, така че клиентът да усети разговора по по-човешки начин от самото начало!
Знаете ли, че разговорният AI може не само да се използва за отговор на потенциални или настоящи клиенти с кратък текст, което означава незабавно да се погрижите за често задаваните въпроси, но може да пренасочва автоматично към карусел – колекция с изображения и повече информация по темата, с бутони с призиви за действие!
Пренасочвания от отговора, предоставен от разговорния AI модул в чатбота, към друг елемент в чатбота се използват, когато отговорът на клиентски въпрос би съдържал твърде много информация и би изисквал допълнителни действия от клиента.
AI към карусел
Добра практика е вместо да вкарате всичко в един текстов блок, който е твърде дълъг за четене, да разделите отговора в карусел с различни секции с изображения, допълнителна подробна информация и бутони: за външна информация като видео, pdf файл, връзка към уеб страница, или към форма. Правейки това, бизнесът може да създаде цяла фуния вътре в чатбота, задействана от въпроса на клиента – разговорният AI модул предоставя кратък отговор и го пренасочва към карусел, където отговорът не само е предоставен подробно, но има също бутон с връзка към система за резервации, планиране на срещи, формуляр за запитване или други призиви за действие. За бизнеса това е възможност да продаде продукт или услуга, а за клиента всичко е свързано с удобство и незабавно взаимодействие, така че той или тя да няма нужда да ходи другаде, за да извърши определено действие – всичко може да се случи в AI чатбота.
AI към форма
Друг начин да използвате пренасочване от отговор от разговорния AI модул е към форма, която клиентите да попълнят – за събиране на клиентски данни за маркетингови и търговски цели, за запитване за услуги, абониране за бюлетин или нещо друго, което бизнесът иска клиентите да направят.
Примери:
Гост на хотел пита за вида масажи, които хотелът предлага. Вместо да се покаже кратък текст с видовете масажи, на клиента ще бъде показан карусел с видовете масаж, с тяхното описание, цени и бутон за резервация – цяла каталог на продукти/услуги.
Гост в хотел иска услуга за събуждане и трансфер до летището. AI чатботът предоставя отговор и автоматично пренасочва госта към форма за събуждане и поръчка на трансфер за да попълни необходимата информация. След това гостът получава още едно пренасочване – към абонамент за бюлетин, за да получава бъдещи оферти и промоции.
Бъдете информирани за добрите практики, съвети и трикове, използвани в разговорните AI чатботове, и ги използвайте във вашия AI чатбот, за да сте сигурни, че той надхвърля очакванията на клиентите ви, и ще се радвате на съобщение „Благодаря“ в края на техния разговор с вашия дигитален асистент.