Дигиталната красавица брюнетка омагьосва гостите на Casa di Fiore
AI чатбот технологията продължава да се развива и все повече индустрии я използват – хотелиерство и туризъм, здравеопазване, електронна търговия, финансова индустрия, търговия на дребно, недвижими имоти и много други. Очаква се пазарът на чатботове да се увеличи със среден годишен темп от 32,27% до 2025 г. според водещата изследователска агенция Market Watch. Днес много малки и средни бизнеси се възстановяват от въздействието на пандемичната криза. Възможностите след пандемията за тях са да станат част от дигитализиращия се свят, за да останат конкурентоспособни.
От будка за кафе до любим хотелски комплекс с AI чатбот
Хотелски комплекс “Изгрева” е място, където гостите се чувстват като у дома си. Зад спокойствието, уюта и множеството малки детайли навред, на които се радва окото и които предразполагат към истински отдих, стоят ежедневни усилия и години работа и развитие. Един чатбот допринася още повече за това хотелът да се превърне в привлекателно и обичано от туристите място. Разговаряме със стопанката на дома, която предпочита да е в страни от прожекторите и за нея да говори работата й – Мариана Терзиева.
Защо хотелският чатбот е задължителен инструмент за събиране на данни
Днес PhocusWire публикува като заглавна статия на тема хотелския чатбот и защо той е задължителен инструмент на сайта на бизнеса за събиране на потребителски данни. Автор на тази публикация е нашия СЕО, Елица Стоилова. Статията е полезна на всички, не само на бизнесите в туризма – Google един ден ще престане да поддържа бисквитки и бизнесите ще трябва да разчитат повече на клиентските данни, събрани от тях на своя сайт. Чатботът на сайта е изключително подходящ инструмент за тази цел.
Ще бъде ли хотелският уебсайт през 2023 прахосъбирачка или машина за пари в интернет без бисквитки?
Елица Стоилова, нашият CEO, беше поканена да напише статия по темата в BGTourism.bg и споделя множество идеи в отговор на въпроса какво трябва да направи хотелът за да превърне сайта си в машина за пари, като само една от тях е използването на умен хотелски чатбот.
След пандемията: шансът за AI чатботовете в хотелиерската и туристическата индустрия 2023-2025
Робот-консиерж във фоайето на хотела, гласови асистенти в „умните“ хотелски стаи, чатботове в месинджъри и на сайта на хотели, ресторанти, развлекателни компании и туристически агенции – те вече бяха често срещани преди Ковид-19 в световни вериги като Marriott, Hilton, Shangri -La Hotels & Resorts, Four Seasons Hotels & Resorts, Domino’s Pizza, Pizza Hut, TacoBell, Burger King и др. Ковид-19 не донесе необходимостта от автоматизация, дигитализация и роботизация в туристическата индустрия. Тя само наложи приемането и ускори тенденциите, поведението, навиците и използването на технологиите, които вече бяха тук през последните години.
Хотелският уебсайт 2023: прахосъбирачка или машина за пари в свят без бисквитки?
Най-старият непрекъснато работещ хотел в света според Рекордите на Гинес е на 1300 години – хотел Нишияма Онсен Кюнкан в Япония. Хотелът се предава в рамките на едно и също семейство в продължение на 52 поколения. Много хора, от знаменити самураи до известни личности и политици, са гостували на хотела от 705-та година до днес. Макар че славата му се носи преди него със световния рекорд, историята, лечебните горещи минерални извори, деликатния лукс и близостта на планината Фуджи, хотелът си има уебсайт. Това звучи естествено, кой уважаващ се хотел няма уебсайт в 21ви век. Без уебсайт не съществуваш за клиентите, които днес са дигитални същества, обсебени от своите телефони.
Ключови елементи в хибридните чатботове в хотелиерството и туризма
Covid-19 постави в центъра на вниманието дигитализацията като решение за възстановяване при всички индустрии. Пътуващите очакват туристическите фирми да предлагат възможно най-много услуги и продукти дистанционно, безконтактно и онлайн, като е желателно да им се предоставят и опции за самообслужване.
Възможността след пандемията за AI чатботове в хотелиерската и туристическата индустрия
Чували ли сте за Едуард от хотел Radisson Blu Edwardian London? 3 години след създаването му през 2016 г., той можеше да отговаря на над 16 000 въпроса на гостите на хотела и да се справя перфектно със задълженията на Консиержа. Той беше толкова популярен сред гостите на хотела, че го номинираха за служител на месеца и дори му даваха бакшиш.