Ключови елементи в хибридните чатботове в хотелиерството и туризма
Covid-19 постави в центъра на вниманието дигитализацията като решение за възстановяване при всички индустрии. Пътуващите очакват туристическите фирми да предлагат възможно най-много услуги и продукти дистанционно, безконтактно и онлайн, като е желателно да им се предоставят и опции за самообслужване.
„Умният“ дигитален асистент е дългосрочен проект за бизнеса
Umni.bg беше гост на блога на ABC Design & Communication по темата за онова, което малко бизнеси знаят за чатботовете. Ето само един от важните коментари, коиото направихме, а останалите прочетете в публикацията:
Самостоятелно обучение на AI
Създадените ключови модули и функции позволяват самообучение на AI от бизнеса и създаване на AI дигитални асистенти без технически познания и умения. Автоматизирането на комуникацията чрез разговорен AI вече е толкова лесно, колкото 1-2-3!
Използването на чатбот от туроператор: казус на чатбот на ТЕЗ Тур
Чатботът на ТЕЗ Тур България, водеща руска туроператорска агенция в България и на Балканите, помага на служителите на агенцията да събират необходимата информация от клиентите, за да им бъде предоставена оферта, която отговаря на техните очаквания. Внедряването на TEZBot от Umni през 2019 г. беше най-полезно за 2 отдела в ТЕЗ Тур – Резервации и Маркетинг. В единия отдел персоналът общува директно с туристите, предоставя информация и прави резервации, а в другия се грижи за промотирането на продуктите на компанията по всички канали и поддържа информацията актуална навсякъде.
Умни с кейс-стъди в доклад за роботиката в България
ARA – Professional Association of Robotics and Automation публикува 3-ия си годишен обзорен доклад от поредицата „Българските успехи в роботиката и автоматизацията“ за успешно реализираните проекти в страната през 2020. Щастливи сме да споделим, че PARA включиха проект на Умни в своя доклад, в раздела за автоматизация в услугите.
Умен чатбот с Лайвчат – следващото ниво в клиентското обслужване
Чатбот + разговорен изкуствен интелект + лайв чат е перфектната комбинация за една компания, когато иска да предостави на клиентите успешен инструмент за дигитално самообслужване.
С новата функционалност в платформата на Умни – лайв чат модул, достъпна на нашите клиенти от февруари’21, нашата компания не само постигна поредния крайъгълен камък в предложенията си за бизнеса, но предоставя на бизнесите възможността да имат балансирано, удобно, бързо и успешно клиентско обслужване.