Съвети за напреднали: Директни връзки от сайта към чатбота
Чатботовете са мощен инструмент, използван от бизнеса, независимо от индустрията и размера, за автоматизиране и подобряване на обслужването на клиентите, маркетинга и продажбите. Те променят начина, по който бизнесът взаимодейства с клиенти, партньори и служители, и стават все по-гъвкави и усъвършенствани в използването. Една от ключовите функционалности в чатбота е възможността да се насочват клиентите към интерактивно съдържание в чатбота откъдето и да е онлайн и офлайн, както и да отговаря на въпроси незабавно по всяко време на деня.
Значението на общите разговори в AI чатбот
Това, което много хора не осъзнават, е, че AI не е само създаването на роботи, които могат да изпълняват досадна работа вместо нас. Става дума и за създаване на програми и устройства, които могат да взаимодействат с нас на по-лично ниво. Всички познаваме усещането да говорим с агент от обслужване на клиенти и да се чувстваме сякаш говорим с робот. Това е разочароващо и може да ни накара да се почувстваме “откъснати” от компанията, с която се опитваме да се свържем.
Насочвайте клиентите към конкретно място в чатбота на точна уеб страница – отвсякъде
Насочете всички потенциални и настоящи клиенти там, където искате да бъдат, с 1 кликане или сканиране. AI чатбот на вашия уебсайт може да ви помогне да направите това. Можете да увеличите трафика на уебсайта, да увеличите продажбите и реализациите. Всички клиенти ще бъдат насочвани към едно място, но по персонализиран път според тяхното търсене и нужди, и ще бъдат точно там, където сте искали да ги насочите – в конкретно съдържание на чатбота, което се отваря на конкретна уеб страница.
Игровизация в AI чатбот на уебсайт за силен маркетинга
В свят, в който маркетингът непрекъснато се развива, е важно да намерите нови и иновативни начини да достигнете до вашата аудитория. И какъв по-добър начин да направите това от игровизацията? Какво е игровизация (или още геймификация)? Игровизацията е процес на прилагане на игра или игрови елементи в технологии, продукти и услуги или други, като чатботове, софтуерни платформи и т.н., за да мотивирате участие, интерес, ангажираност и лоялност към марката.
Бутони в чатбот на уебсайт
Бутоните в чатбот на уебсайт помагат на клиентите с 1 щракване да намерят повече информация, да отидат на друга уеб страница на бизнес уебсайта, да отворят файл, видео или друга полезна информация.
Известие в карта в чатбот на уебсайт
Известията – бизнесите ги използват, за да напомнят на клиентите за отстъпки и промоции, да ги уведомяват за важно събитие, тържествено откриване, наличност и за много други цели. Когато се използват в чатбот, бизнесите могат също да споделят и важни новини, известия, крайни срокове или друга важна информация. Известията в чатбота се появяват в цветна рамка (с цветове в червено, жълто, синьо или зелено) в информационна карта, което незабавно привлича вниманието на клиентите.
Вътрешен карусел в чатбот за уебсайт
Чатботът с изкуствен интелект може да съдържа повече информация, отколкото уебсайт може да има с лесна навигация, а информацията се споделя лесно по персонализиран начин. Създадохте главното меню на вашия чатбот, стартирахте обучението на разговорния AI, добавихте формуляри за запитване. Винаги има момент, в който ще трябва да добавите повече информация за продуктите и услугите, които вашият бизнес предлага или нещо друго.
Главно меню в чатбот на уебсайт
Както подсказва името, главното меню в чатбот предлага на потребителя да избира от няколко опции, представени под формата на карти с изображения, текстове и бутони. Главното меню е най-важната информация, която вие и вашият бизнес искате да предоставите на клиентите – вашите продукти и услуги с директни връзки за достъп до тях, информация за контакт и форми за попълване, местоположения, често задавани въпроси, важни известия, новини, промоции или друга полезна информация.
Аватар и приветствено съобщение в чатбот на уебсайт
Знаете ли защо е важно когато имате чатбот с изкуствен интелект да създадете аватар за него? Превръща се в Тя или Той и става част от семейството на бизнеса – дигитална персона с лик и име, така че клиентите да преживяват технологията не като робот, а по по-човешки начин. Изберете аватар с бранд цветове, които искате клиентите ви да запомнят и да асоциират с вашия бизнес. Когато срещнете някого, първо го поздравявате, нали? Поздравителното съобщение е първото нещо, което клиентът вижда в чатбота от вашия бизнес заедно с аватара и името на AI чатбота. Поздравителното съобщение е неразделна част от аватара и името на чатбота.
Форми в чатбот на уебсайт
Сигурни сме, че сте запознати с използването на формите и техните плюсове и минуси, но в следващите няколко параграфа ще ви покажем тяхната сила, когато се използват в чатбот. Формите в уебсайтовете се използват отдавна, но когато се поставят в чатбот, те стават по-ефективни от всякога. Причината е, че чатботът може да предостави на всеки клиент форма, специфична за неговите/нейните нужди и интерес въз основа на пътя на клиента в чатбота или в отговор на зададения въпрос. А чатбот с разговорен AI може да пренасочи клиентите от отговорите на техните въпроси към форми за запитване или други, за да продължат своето клиентско изживяване.
Пренасочване от отговор на разговорен AI към друг елемент в чатбота
Знаете ли, че разговорният AI може не само да се използва за отговор на потенциални или настоящи клиенти с кратък текст, което означава незабавно да се погрижите за често задаваните въпроси, но може да пренасочва автоматично към карусел – колекция с изображения и повече информация по темата, с бутони с призиви за действие! Пренасочвания от отговора, предоставен от разговорния AI модул в чатбота, към друг елемент в чатбота се използват, когато отговорът на клиентски въпрос би съдържал твърде много информация и би изисквал допълнителни действия от клиента.
AI чатбот със собствена целева страница
Вече сте настроили рекламите си в социалните медии или другаде. Време е да решите къде да отиде клиентът и какво ще бъде неговото или нейното преживяване след това желано щракване. Къде клиентите ще направят поръчка, своята резервация, ще насрочат среща или друго действие? Първата мисъл е на вашия бизнес уебсайт. Ами ако нямате уебсайт или искате да тествате различни призиви за действие? Решението е да използвате целева страница за по-висок процент на продажбите, допълнителни и кръстосани продажби.